Využití hudebních činností k rozvoji rytmických dovedností dvouletých dětí v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití hudebních činností k rozvoji rytmických dovedností dvouletých dětí v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jelénková, Libuše
dc.contributor.author Lacigová, Barbora
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:34Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:34Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53149
dc.description.abstract Bakalářská práce je teoreticko-aplikačního charakteru. Zabývá se možnostmi rozvoje rytmických dovedností dvouletých dětí v mateřské škole. Cílem teoretické části je sumarizovat dosavadní poznatky hudební psychologie související s hudebním vývojem dětí od raného věku. Dále charakterizovat jednotlivé druhy hudebních činností a jejich zařazení do předškolního vzdělávání a specifikovat pojem rytmické dovednosti v souvislosti s jednotlivými složkami rytmu. Cílem praktické části je zpracovat sadu aktivit zahrnující různé druhy hudebních činností, určených pro rozvoj rytmických dovedností dvouletých dětí. Aktivity byly realizovány a ověřeny ve vybrané mateřské škole a následně byla zpracována jejich evaluace. Závěr praktické části je věnován doporučením pro praxi v mateřských školách.
dc.format 86 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hudební činnosti cs
dc.subject rytmické dovednosti cs
dc.subject hudební schopnosti cs
dc.subject hudební vývoj dítěte cs
dc.subject musical activities en
dc.subject rhythmic skills en
dc.subject musical abilities en
dc.subject musical development of the child en
dc.title Využití hudebních činností k rozvoji rytmických dovedností dvouletých dětí v mateřské škole
dc.title.alternative Developing Rhythmic Skills of Two-Year-Old Kindergarten Children through Music Acitivities
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Žáková, Iva
dc.date.accepted 2023-05-29
dc.description.abstract-translated The bachelor´s thesis is theoretical-applicational character. It deals with possibilities of developing the rhythmic skills of two-year-olds in kindergarten. The aim of theoretical part is to summarize the previous knowledge of music psychology related to the musical development of children from an early age. Next part is to characterize individual types of music activities and their inclusion in preschool education and specify the concept of rhythmic skills in relation to individual components of rhythm. The aim of practical part is to create a set of activities including different types of music activities, designated for the development of rhythmic skills of two-year-old children. Activities were implemented and verified in a selected kindergarten and subsequently their evaluation was created. The final practical part is devoted to recommendations for practice in kindergartens.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63347
dc.date.submitted 2023-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
lacigová_2023_dp.pdf 3.144Mb PDF View/Open None
lacigová_2023_op.docx 26.65Kb Unknown View/Open None
lacigová_2023_vp.pdf 296.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account