dc.contributor.advisor | Jelénková, Libuše | |
dc.contributor.author | Lacigová, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2023-12-20T13:24:34Z | |
dc.date.available | 2023-12-20T13:24:34Z | |
dc.date.issued | 2022-11-18 | |
dc.identifier | Elektronický archiv Knihovny UTB | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10563/53149 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je teoreticko-aplikačního charakteru. Zabývá se možnostmi rozvoje rytmických dovedností dvouletých dětí v mateřské škole. Cílem teoretické části je sumarizovat dosavadní poznatky hudební psychologie související s hudebním vývojem dětí od raného věku. Dále charakterizovat jednotlivé druhy hudebních činností a jejich zařazení do předškolního vzdělávání a specifikovat pojem rytmické dovednosti v souvislosti s jednotlivými složkami rytmu. Cílem praktické části je zpracovat sadu aktivit zahrnující různé druhy hudebních činností, určených pro rozvoj rytmických dovedností dvouletých dětí. Aktivity byly realizovány a ověřeny ve vybrané mateřské škole a následně byla zpracována jejich evaluace. Závěr praktické části je věnován doporučením pro praxi v mateřských školách. | |
dc.format | 86 s. | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně | |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | hudební činnosti | cs |
dc.subject | rytmické dovednosti | cs |
dc.subject | hudební schopnosti | cs |
dc.subject | hudební vývoj dítěte | cs |
dc.subject | musical activities | en |
dc.subject | rhythmic skills | en |
dc.subject | musical abilities | en |
dc.subject | musical development of the child | en |
dc.title | Využití hudebních činností k rozvoji rytmických dovedností dvouletých dětí v mateřské škole | |
dc.title.alternative | Developing Rhythmic Skills of Two-Year-Old Kindergarten Children through Music Acitivities | |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Žáková, Iva | |
dc.date.accepted | 2023-05-29 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor´s thesis is theoretical-applicational character. It deals with possibilities of developing the rhythmic skills of two-year-olds in kindergarten. The aim of theoretical part is to summarize the previous knowledge of music psychology related to the musical development of children from an early age. Next part is to characterize individual types of music activities and their inclusion in preschool education and specify the concept of rhythmic skills in relation to individual components of rhythm. The aim of practical part is to create a set of activities including different types of music activities, designated for the development of rhythmic skills of two-year-old children. Activities were implemented and verified in a selected kindergarten and subsequently their evaluation was created. The final practical part is devoted to recommendations for practice in kindergartens. | |
dc.description.department | Ústav školní pedagogiky | |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cs |
dc.thesis.degree-discipline | Preschool Teacher Training | en |
dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro mateřské školy | cs |
dc.thesis.degree-program | Preschool Teacher Training | en |
dc.identifier.stag | 63347 | |
dc.date.submitted | 2023-04-27 |
Files | Size | Format | View | Description |
---|---|---|---|---|
lacigová_2023_dp.pdf | 3.144Mb |
View/ |
None | |
lacigová_2023_op.docx | 26.65Kb | Unknown |
View/ |
None |
lacigová_2023_vp.pdf | 296.6Kb |
View/ |
None |