dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Mytcyk, Oksana
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:33Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:33Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53122
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část diplomové práce se věnuje oblasti sociálního marketingu a sociální reklamy, včetně cílů a funkcí, hlavních témat, definice cílových skupin. S ohledem na zaměření na komerční oblast jsou rovněž zvažovány sociální odpovědnost firem a její aktivity. V souvislosti s vybraným tématem jsou také popsány pojmy krizová komunikace a komunikace v krizi. Předmětem praktické části je analýza marketingu během pandemie Covidu. Na základě konkrétních marketingových kampaní a reklam jsou identifikovány hlavní trendy, které odrážejí reakci globálních a národních značek na krizovou situaci. Na základě této analýzy jsou stanoveny zásady chování při plánování a realizaci kampaní, které může firma uplatnit v období krize. |
|
dc.format |
69 s. (101 738 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
krizová komunikace
|
cs |
dc.subject |
COVID-19
|
cs |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
public services advertisement
|
en |
dc.subject |
corporate social responsibility
|
en |
dc.subject |
crisis communication
|
en |
dc.subject |
COVID-19
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Sociální reklama a sociální marketing |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Social Advertising and Social Marketing |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2023-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the thesis focuses on the area of social marketing and social advertising, including goals and functions, main topics, and definition of target groups. With a focus on the commercial field, corporate social responsibility and its activities are also considered. In the context of the chosen topic, terms such as crisis communication and communication in crisis are also described. The practical part of the thesis is devoted to the analysis of marketing during the Covid pandemic. Based on specific marketing campaigns and advertisements, the main trends reflecting the response of global and national brands to the crisis situation are identified. Based on this analysis, principles of behavior for planning and implementing campaigns that a company can apply during the crisis are established. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65631
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|