[NEOBHÁJENO] Sociální reklama a sociální marketing

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Sociální reklama a sociální marketing

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Sociální reklama a sociální marketing
Autor: Mytcyk, Oksana
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Teoretická část diplomové práce se věnuje oblasti sociálního marketingu a sociální reklamy, včetně cílů a funkcí, hlavních témat, definice cílových skupin. S ohledem na zaměření na komerční oblast jsou rovněž zvažovány sociální odpovědnost firem a její aktivity. V souvislosti s vybraným tématem jsou také popsány pojmy krizová komunikace a komunikace v krizi. Předmětem praktické části je analýza marketingu během pandemie Covidu. Na základě konkrétních marketingových kampaní a reklam jsou identifikovány hlavní trendy, které odrážejí reakci globálních a národních značek na krizovou situaci. Na základě této analýzy jsou stanoveny zásady chování při plánování a realizaci kampaní, které může firma uplatnit v období krize.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53122
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mytcyk_2023_dp.pdf 1.633Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mytcyk_2023_op.pdf 171.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
mytcyk_2023_vp.doc 119Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet