Marketingová a komunikační strategie nově vznikající značky na trhu v oblasti grafického designu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová a komunikační strategie nově vznikající značky na trhu v oblasti grafického designu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Mariánková, Michaela
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:32Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:32Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53111
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o nastavení marketingové a komunikační strategie pro nově vznikající značku v oblasti grafického designu. Práce se pokouší charakterizovat funda-mentální základ, který je potřebný ke správnému pochopení a následnému nastavení stra-tegií. V teoretické části práce dojde k definování marketingového mixu, brandingu, mar-ketingu v oblasti umění/grafického designu, marketingovou a komunikační strategii, po-stup jejich tvorby a v neposlední řadě digitální ilustraci. Před samotným nastavením stra-tegií v rámci praktické části práce proběhne série hloubkových individuálních rozhovorů a analýzy, které položí základ pro tvorbu zmíněných strategií.
dc.format 97 s. (138 225 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing v umění cs
dc.subject ilustrace cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject Art marketing en
dc.subject illustration en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject communication strategy en
dc.title Marketingová a komunikační strategie nově vznikající značky na trhu v oblasti grafického designu
dc.title.alternative Marketing and Communication Strategy of an Emerging Brand in the Graphic Design Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2023-05-25
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is about setting up a marketing and communication strategy for an emerging brand in the field of graphic design. The thesis attempts to characterize the fundamental theoretical foundation that is needed to properly understand and then set the strategy. The theoretical part of the thesis will define the marketing mix, branding, mar-keting in art/graphic design, marketing and communication strategy, the process of their creation or digital illustration. Before the actual setting of the strategies, a series of in-depth individual interviews and analyses will take place within the practical part of the thesis, which will lay the foundation for the creation of the mentioned strategies.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65523
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
mariánková_2023_dp.pdf 3.669Mb PDF View/Open None
mariánková_2023_op.doc 117Kb Unknown View/Open None
mariánková_2023_vp.pdf 144.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account