Marketingová a komunikační strategie nově vznikající značky na trhu v oblasti grafického designu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová a komunikační strategie nově vznikající značky na trhu v oblasti grafického designu |
Autor: |
Mariánková, Michaela
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o nastavení marketingové a komunikační strategie pro nově vznikající značku v oblasti grafického designu. Práce se pokouší charakterizovat funda-mentální základ, který je potřebný ke správnému pochopení a následnému nastavení stra-tegií. V teoretické části práce dojde k definování marketingového mixu, brandingu, mar-ketingu v oblasti umění/grafického designu, marketingovou a komunikační strategii, po-stup jejich tvorby a v neposlední řadě digitální ilustraci. Před samotným nastavením stra-tegií v rámci praktické části práce proběhne série hloubkových individuálních rozhovorů a analýzy, které položí základ pro tvorbu zmíněných strategií. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53111
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet