Marketingová a komunikační strategie nově vznikající značky na trhu v oblasti grafického designu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová a komunikační strategie nově vznikající značky na trhu v oblasti grafického designu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová a komunikační strategie nově vznikající značky na trhu v oblasti grafického designu
Autor: Mariánková, Michaela
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o nastavení marketingové a komunikační strategie pro nově vznikající značku v oblasti grafického designu. Práce se pokouší charakterizovat funda-mentální základ, který je potřebný ke správnému pochopení a následnému nastavení stra-tegií. V teoretické části práce dojde k definování marketingového mixu, brandingu, mar-ketingu v oblasti umění/grafického designu, marketingovou a komunikační strategii, po-stup jejich tvorby a v neposlední řadě digitální ilustraci. Před samotným nastavením stra-tegií v rámci praktické části práce proběhne série hloubkových individuálních rozhovorů a analýzy, které položí základ pro tvorbu zmíněných strategií.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53111
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mariánková_2023_dp.pdf 3.669Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mariánková_2023_op.doc 117Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
mariánková_2023_vp.pdf 144.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet