Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Chumanová, Martina
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:32Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:32Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53104
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá věrnostním programem maloobchodní společnosti Kaufland - Kaufland Card. Diplomová práce je rozdělena do třech částí. Teoretická část se zabývá odbornou rešerší témat jako marketingová komunikace, CRM a podpora prodeje, a je zakončena popisem metod, které jsou použity v praktické části práce. Praktická část se zabývá sekundárním výzkumem maloobchodního prostředí z veřejně dostupných a poskytnutých interních zdrojů a primárním výzkumem v podobě kvalitativního a kvantitativního šetření. Ve třetí projektové části jsou využity poznatky a výsledky z praktické části práce a pomocí těchto dat je navržena úprava věrnostního programu a nová komunikační strategie věrnostního programu Kaufland Card včetně návrhu rozpočtu, časového ohraničení kampaně a nastínění potenciálních rizik a jejich řešení.
dc.format 102 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject věrnostní program cs
dc.subject FMCG cs
dc.subject loajalita cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject retail cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject loyalty program en
dc.subject FMCG en
dc.subject loyalty en
dc.subject communication strategy en
dc.subject retail en
dc.subject survey en
dc.subject sales promotions en
dc.title Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
dc.title.alternative Kaufland´s Loyalty Program as a Part of Company´s Marketing Communication
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Džupina, Milan
dc.date.accepted 2023-05-25
dc.description.abstract-translated The Master´s thesis deals with the loyalty program of the retail company Kaufland - Kaufland Card. The Master´s thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with professional research on topics such as marketing communication, CRM and sales support, and is concluded with a description of the methods used in the practical part of the work. The practical part deals with secondary research of the retail environment from publicly available and internal provided sources and primary research in the form of qualitative and quantitative investigation. In the third part of the project, knowledge and results from the practical part of the work are used, and with the help of these data, an adjustment of the communication strategy of the Kaufland Card loyalty program is proposed, including a budget proposal, a time line for the campaign and potencial risks and its solving.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65514
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
chumanová_2023_dp.pdf 5.063Mb PDF View/Open None
chumanová_2023_op.doc 117Kb Unknown View/Open None
chumanová_2023_vp.doc 144.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account