Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Chumanová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:32Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:32Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53104
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá věrnostním programem maloobchodní společnosti Kaufland - Kaufland Card. Diplomová práce je rozdělena do třech částí. Teoretická část se zabývá odbornou rešerší témat jako marketingová komunikace, CRM a podpora prodeje, a je zakončena popisem metod, které jsou použity v praktické části práce. Praktická část se zabývá sekundárním výzkumem maloobchodního prostředí z veřejně dostupných a poskytnutých interních zdrojů a primárním výzkumem v podobě kvalitativního a kvantitativního šetření. Ve třetí projektové části jsou využity poznatky a výsledky z praktické části práce a pomocí těchto dat je navržena úprava věrnostního programu a nová komunikační strategie věrnostního programu Kaufland Card včetně návrhu rozpočtu, časového ohraničení kampaně a nastínění potenciálních rizik a jejich řešení. |
|
dc.format |
102 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
věrnostní program
|
cs |
dc.subject |
FMCG
|
cs |
dc.subject |
loajalita
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
retail
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
loyalty program
|
en |
dc.subject |
FMCG
|
en |
dc.subject |
loyalty
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
retail
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.subject |
sales promotions
|
en |
dc.title |
Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace |
|
dc.title.alternative |
Kaufland´s Loyalty Program as a Part of Company´s Marketing Communication |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Džupina, Milan |
|
dc.date.accepted |
2023-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master´s thesis deals with the loyalty program of the retail company Kaufland - Kaufland Card. The Master´s thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with professional research on topics such as marketing communication, CRM and sales support, and is concluded with a description of the methods used in the practical part of the work. The practical part deals with secondary research of the retail environment from publicly available and internal provided sources and primary research in the form of qualitative and quantitative investigation. In the third part of the project, knowledge and results from the practical part of the work are used, and with the help of these data, an adjustment of the communication strategy of the Kaufland Card loyalty program is proposed, including a budget proposal, a time line for the campaign and potencial risks and its solving. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65514
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account