Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
Autor: Chumanová, Martina
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá věrnostním programem maloobchodní společnosti Kaufland - Kaufland Card. Diplomová práce je rozdělena do třech částí. Teoretická část se zabývá odbornou rešerší témat jako marketingová komunikace, CRM a podpora prodeje, a je zakončena popisem metod, které jsou použity v praktické části práce. Praktická část se zabývá sekundárním výzkumem maloobchodního prostředí z veřejně dostupných a poskytnutých interních zdrojů a primárním výzkumem v podobě kvalitativního a kvantitativního šetření. Ve třetí projektové části jsou využity poznatky a výsledky z praktické části práce a pomocí těchto dat je navržena úprava věrnostního programu a nová komunikační strategie věrnostního programu Kaufland Card včetně návrhu rozpočtu, časového ohraničení kampaně a nastínění potenciálních rizik a jejich řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53104
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
chumanová_2023_dp.pdf 5.063Mb PDF Zobrazit/otevřít None
chumanová_2023_op.doc 117Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
chumanová_2023_vp.doc 144.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet