Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace |
Autor: |
Chumanová, Martina
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá věrnostním programem maloobchodní společnosti Kaufland - Kaufland Card. Diplomová práce je rozdělena do třech částí. Teoretická část se zabývá odbornou rešerší témat jako marketingová komunikace, CRM a podpora prodeje, a je zakončena popisem metod, které jsou použity v praktické části práce. Praktická část se zabývá sekundárním výzkumem maloobchodního prostředí z veřejně dostupných a poskytnutých interních zdrojů a primárním výzkumem v podobě kvalitativního a kvantitativního šetření. Ve třetí projektové části jsou využity poznatky a výsledky z praktické části práce a pomocí těchto dat je navržena úprava věrnostního programu a nová komunikační strategie věrnostního programu Kaufland Card včetně návrhu rozpočtu, časového ohraničení kampaně a nastínění potenciálních rizik a jejich řešení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53104
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet