Vstup nové značky na trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Plánková, Ingrid
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:32Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:32Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53099
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá vstupem nové značky na trh, kterou v tomto případě představuje konkrétní květinářství. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část je zaměřena na teorii, vymezení marketingových pojmů a vybrání marketingových výzkumů, které budou použity a v druhé části uvedeny do praxe. Třetí část se zabývá konkrétními nápady a doporučeními, které vzešly z marketingových výzkumů. Tyto nápady mají pomoct při získávání dalších zákazníků a také pro podpoření těch stávajících formou věrnostních programů. Cílem této práce bylo formou marketingových výzkumů zjistit, jak se podařilo nové značce uchytit se na stávajícím trhu i přes původní vyšší ceny, oproti konkurenčním značkám. |
|
dc.format |
86 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
focus group
|
cs |
dc.subject |
individuální hloubkový rozhovor
|
cs |
dc.subject |
věrnostní programy
|
cs |
dc.subject |
květinářství Pěkný kvítko
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
market
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.subject |
purchasing behavior
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
focus group
|
en |
dc.subject |
individual in-depth interview
|
en |
dc.subject |
loyalty programs
|
en |
dc.subject |
flower shop Pěkný kvítko
|
en |
dc.title |
Vstup nové značky na trh |
|
dc.title.alternative |
Entry of the New Brand on the Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štrauss, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2023-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is about entry of a new brand into the market, which is represented by a specific flower shop. This thesis consists of three parts. The first part is focused on theory, definition of marketing terms and selection of marketing researches, that will be used in practice in the second part. The third part of this thesis is about specific ideas and recommendations, that arose from marketing researches. This ideas are made for help in case of getting new customers, and also for supporting current customers, by using loyalty programs. The aim of this thesis was to find out by uses marketing researches, how the new brand managed to gain a foothold in the existing market, even though that prices were higher than in competing brands. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65851
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account