Vstup nové značky na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vstup nové značky na trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Plánková, Ingrid
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:32Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:32Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53099
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá vstupem nové značky na trh, kterou v tomto případě představuje konkrétní květinářství. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část je zaměřena na teorii, vymezení marketingových pojmů a vybrání marketingových výzkumů, které budou použity a v druhé části uvedeny do praxe. Třetí část se zabývá konkrétními nápady a doporučeními, které vzešly z marketingových výzkumů. Tyto nápady mají pomoct při získávání dalších zákazníků a také pro podpoření těch stávajících formou věrnostních programů. Cílem této práce bylo formou marketingových výzkumů zjistit, jak se podařilo nové značce uchytit se na stávajícím trhu i přes původní vyšší ceny, oproti konkurenčním značkám.
dc.format 86 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject trh cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject focus group cs
dc.subject individuální hloubkový rozhovor cs
dc.subject věrnostní programy cs
dc.subject květinářství Pěkný kvítko cs
dc.subject brand en
dc.subject market en
dc.subject marketing communications en
dc.subject customers en
dc.subject purchasing behavior en
dc.subject marketing research en
dc.subject focus group en
dc.subject individual in-depth interview en
dc.subject loyalty programs en
dc.subject flower shop Pěkný kvítko en
dc.title Vstup nové značky na trh
dc.title.alternative Entry of the New Brand on the Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2023-05-25
dc.description.abstract-translated This thesis is about entry of a new brand into the market, which is represented by a specific flower shop. This thesis consists of three parts. The first part is focused on theory, definition of marketing terms and selection of marketing researches, that will be used in practice in the second part. The third part of this thesis is about specific ideas and recommendations, that arose from marketing researches. This ideas are made for help in case of getting new customers, and also for supporting current customers, by using loyalty programs. The aim of this thesis was to find out by uses marketing researches, how the new brand managed to gain a foothold in the existing market, even though that prices were higher than in competing brands.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65851
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
plánková_2023_dp.pdf 1.443Mb PDF View/Open None
plánková_2023_op.doc 108Kb Unknown View/Open None
plánková_2023_vp.doc 115Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account