Vstup nové značky na trh
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Vstup nové značky na trh |
| Author: |
Plánková, Ingrid
|
| Advisor: |
Dolínková, Olga
|
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá vstupem nové značky na trh, kterou v tomto případě představuje konkrétní květinářství. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část je zaměřena na teorii, vymezení marketingových pojmů a vybrání marketingových výzkumů, které budou použity a v druhé části uvedeny do praxe. Třetí část se zabývá konkrétními nápady a doporučeními, které vzešly z marketingových výzkumů. Tyto nápady mají pomoct při získávání dalších zákazníků a také pro podpoření těch stávajících formou věrnostních programů. Cílem této práce bylo formou marketingových výzkumů zjistit, jak se podařilo nové značce uchytit se na stávajícím trhu i přes původní vyšší ceny, oproti konkurenčním značkám. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53099
|
|
Date:
|
2023-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account