Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Ševčíková, Natálie
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:32Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:32Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53093
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem event marketing a jeho potenciálním využitím jako podpora univerzitního sportu. Teoretická část definuje základní pojmy jako jsou event marketing, sport a marketing sportu a v závěrečné části se zaměřuje na marketingový výzkum. Praktická část představuje Českou asociaci univerzitního sportu s následnou analýzou její dosavadní marketingové činnosti a jsou odhaleny aktuální problémy, se kterými se asociace potýká. Ze získaných poznatků z teoretické části a nabytých informací z části praktické vychází projektová část jejíž cílem je návrh atraktivního eventu, který by oslovil širokou škálu studentu a podpořil povědomí o existenci univerzitního sportu a činnostech České asociace univerzitního sportu. |
|
dc.format |
100 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Event marketing
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
sport
|
cs |
dc.subject |
univerzitní sport
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
student
|
cs |
dc.subject |
Event marketing
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
sport
|
en |
dc.subject |
university sport
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.title |
Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu |
|
dc.title.alternative |
Event Marketing as a Tool to Support University Sports |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zábojová, Romana |
|
dc.date.accepted |
2023-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on the topic of event marketing and its potential use as a support for university sports. The theoretical part defines basic concepts such as event marketing, sports and sports marketing, and the final part focuses on marketing research The practical part presents the Czech Association of University Sports with a subsequent analysis of its marketing activities to date, and the current problems the association faces are revealed. The knowledge gained from the theoretical part and the loaded information from the practical part result in a project part whose goal is to propose an attractive event that would appeal to a wide range of students and promote awareness of the existence of university sports and the activities of the Czech Association of University Sports. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65595
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account