Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Ševčíková, Natálie
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:32Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:32Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53093
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem event marketing a jeho potenciálním využitím jako podpora univerzitního sportu. Teoretická část definuje základní pojmy jako jsou event marketing, sport a marketing sportu a v závěrečné části se zaměřuje na marketingový výzkum. Praktická část představuje Českou asociaci univerzitního sportu s následnou analýzou její dosavadní marketingové činnosti a jsou odhaleny aktuální problémy, se kterými se asociace potýká. Ze získaných poznatků z teoretické části a nabytých informací z části praktické vychází projektová část jejíž cílem je návrh atraktivního eventu, který by oslovil širokou škálu studentu a podpořil povědomí o existenci univerzitního sportu a činnostech České asociace univerzitního sportu.
dc.format 100
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Event marketing cs
dc.subject event cs
dc.subject sport cs
dc.subject univerzitní sport cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject student cs
dc.subject Event marketing en
dc.subject event en
dc.subject sport en
dc.subject university sport en
dc.subject marketing research en
dc.subject student en
dc.title Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu
dc.title.alternative Event Marketing as a Tool to Support University Sports
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zábojová, Romana
dc.date.accepted 2023-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on the topic of event marketing and its potential use as a support for university sports. The theoretical part defines basic concepts such as event marketing, sports and sports marketing, and the final part focuses on marketing research The practical part presents the Czech Association of University Sports with a subsequent analysis of its marketing activities to date, and the current problems the association faces are revealed. The knowledge gained from the theoretical part and the loaded information from the practical part result in a project part whose goal is to propose an attractive event that would appeal to a wide range of students and promote awareness of the existence of university sports and the activities of the Czech Association of University Sports.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65595
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
ševčíková_2023_dp.pdf 7.896Mb PDF View/Open None
ševčíková_2023_op.doc 130Kb Unknown View/Open None
ševčíková_2023_vp.doc 116.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account