Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu
Autor: Ševčíková, Natálie
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem event marketing a jeho potenciálním využitím jako podpora univerzitního sportu. Teoretická část definuje základní pojmy jako jsou event marketing, sport a marketing sportu a v závěrečné části se zaměřuje na marketingový výzkum. Praktická část představuje Českou asociaci univerzitního sportu s následnou analýzou její dosavadní marketingové činnosti a jsou odhaleny aktuální problémy, se kterými se asociace potýká. Ze získaných poznatků z teoretické části a nabytých informací z části praktické vychází projektová část jejíž cílem je návrh atraktivního eventu, který by oslovil širokou škálu studentu a podpořil povědomí o existenci univerzitního sportu a činnostech České asociace univerzitního sportu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53093
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ševčíková_2023_dp.pdf 7.896Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ševčíková_2023_op.doc 130Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ševčíková_2023_vp.doc 116.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet