Význam a možnosti využití věrnostního programu v maloobchodním řetězci potravin
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Seďová, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53047
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá kompletním věrnostním programem potravinářského maloobchodního řetězce Jednota spotřební družstvo v Hodoníně. Teoretická část se věnuje základním pojmům a obecnému vlivu věrnostního programu. V praktické části bude představeno družstvo a jeho věrnostní program. Na základě marketingového výzkumu, provedeného formou kvantitativního dotazníkového šetření a dojde k vyhodnocení výzkumných otázek. |
|
dc.format |
63 s. (79 695 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
věrnostní program
|
cs |
dc.subject |
loajalita
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
hodnota zákazníka
|
cs |
dc.subject |
Jednota Hodonín
|
cs |
dc.subject |
Jednota spotřební družstvo v Hodoníně
|
cs |
dc.subject |
loyalty program
|
en |
dc.subject |
loyalty
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
customer value
|
en |
dc.subject |
Jednota Hodonín
|
en |
dc.subject |
Jednota consumer cooperative in Hodonín
|
en |
dc.title |
Význam a možnosti využití věrnostního programu v maloobchodním řetězci potravin |
|
dc.title.alternative |
The Importance and Possibilities of Using a Loyalty Programme in a Food Retail Chain |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jakešová, Patricie |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the complete loyalty program of the food retail chain Jednota consumer cooperative in Hodonín. The theoretical part is devoted to basic concepts and the general influence of the loyalty program. In the practical part, the cooperative and its loyalty program will be presented. On the basis of marketing research, carried out in the form of a quantitative questionnaire, the set goal and research questions will be evaluated. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65740
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account