Význam a možnosti využití věrnostního programu v maloobchodním řetězci potravin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam a možnosti využití věrnostního programu v maloobchodním řetězci potravin

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Seďová, Iva
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53047
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá kompletním věrnostním programem potravinářského maloobchodního řetězce Jednota spotřební družstvo v Hodoníně. Teoretická část se věnuje základním pojmům a obecnému vlivu věrnostního programu. V praktické části bude představeno družstvo a jeho věrnostní program. Na základě marketingového výzkumu, provedeného formou kvantitativního dotazníkového šetření a dojde k vyhodnocení výzkumných otázek.
dc.format 63 s. (79 695 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject věrnostní program cs
dc.subject loajalita cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject hodnota zákazníka cs
dc.subject Jednota Hodonín cs
dc.subject Jednota spotřební družstvo v Hodoníně cs
dc.subject loyalty program en
dc.subject loyalty en
dc.subject customer en
dc.subject customer value en
dc.subject Jednota Hodonín en
dc.subject Jednota consumer cooperative in Hodonín en
dc.title Význam a možnosti využití věrnostního programu v maloobchodním řetězci potravin
dc.title.alternative The Importance and Possibilities of Using a Loyalty Programme in a Food Retail Chain
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jakešová, Patricie
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the complete loyalty program of the food retail chain Jednota consumer cooperative in Hodonín. The theoretical part is devoted to basic concepts and the general influence of the loyalty program. In the practical part, the cooperative and its loyalty program will be presented. On the basis of marketing research, carried out in the form of a quantitative questionnaire, the set goal and research questions will be evaluated.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65740
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
seďová_2023_dp.pdf 2.600Mb PDF View/Open None
seďová_2023_op.doc 113.5Kb Unknown View/Open None
seďová_2023_vp.pdf 160.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account