Význam a možnosti využití věrnostního programu v maloobchodním řetězci potravin
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam a možnosti využití věrnostního programu v maloobchodním řetězci potravin |
Autor: |
Seďová, Iva
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá kompletním věrnostním programem potravinářského maloobchodního řetězce Jednota spotřební družstvo v Hodoníně. Teoretická část se věnuje základním pojmům a obecnému vlivu věrnostního programu. V praktické části bude představeno družstvo a jeho věrnostní program. Na základě marketingového výzkumu, provedeného formou kvantitativního dotazníkového šetření a dojde k vyhodnocení výzkumných otázek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53047
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet