dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Chlebková, Jennifer
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53037
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce zkoumá potenciál nové edice mapy USE-IT Zlín a její roli v prostředí cestovního ruchu, jakožto komunikačního nástroje cestovního ruchu. Cílem práce je zmapovat současnou situaci v prostředí cestovního ruchu ve městě Zlín, zjistit zájmy sponzorů mapy a vyhodnotit, jak se tyto zájmy shodují s cíli mapy USE-IT Zlín. Marketingová komunikace mapy, jakožto produktu určeného primárně anglicky mluvící mladé cílové skupině, bere ohledy na současné trendy a chování mladých cestovatelů. Na základě zjištěných poznatků jsou navrhnuta uplatnitelná doporučení potenciálně vedoucí k realizaci nové edice mapy USE-IT Zlín. V teoretické části práce jsou představeny pojmy cestovní ruch, cestovní ruch v České republice, marketing cestovního ruchu, a mapa jako komunikační nástroj cestovního ruchu. Praktická část představuje iniciativu USE-IT Europe a USE-IT Zlín, komparativní analýzu turistických průvodců, dotazníkové šetření s cílovou skupinou a expertní rozhovory se sponzory mapy. Projektová část práce obsahuje konkrétní návrh realizace nové edice mapy USE-IT Zlín. |
|
dc.format |
110 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketing cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
USE-IT
|
cs |
dc.subject |
mapa
|
cs |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.subject |
tourism Marketing
|
en |
dc.subject |
USE-IT
|
en |
dc.subject |
Map
|
en |
dc.title |
Potenciál nové edice mapy USE-IT Zlín |
|
dc.title.alternative |
The Potential of the New Edition of the USE-IT Zlín Map |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis examines the potential of the new edition of the USE-IT Zlín map and its role in the tourism environment as a tourism communication tool. The aim of the work is to map the current situation in the tourism environment in the city of Zlín, to find out the interests of the sponsors of the map and to evaluate how these interests coincide with the goals of the USE-IT Zlín map. The marketing communication of the map, as a product intended primarily for an English-speaking young target group, considers the current trends and behaviour of young travellers. Based on the findings, applicable recommendations are proposed, potentially leading to the implementation of a new edition of the USE-IT Zlín map. The theoretical part of the work introduces the concepts of tourism, tourism in the Czech Republic, tourism marketing, and the map as a communication tool of tourism. The practical part presents the USE-IT Europe and USE-IT Zlín initiative, a comparative analysis of tourist guides, a questionnaire survey with the target group and expert interviews with the sponsors of the map. The project part of the thesis contains a concrete proposal for the implementation of a new edition of the USE-IT Zlín map. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65624
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|