Komunikace firmy Zeseku na vybraných sociálních sítích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Spurný, Tadeáš
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53035
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací second handové firmy Zeseku s důrazem na sociální sítě TikTok a Instagram. Teoretická část je věnována sociálním sítím, módě z druhé ruky a trendům v marketingové komunikaci. V praktické části je představena charakteristika zákazníků firmy, dále je také vypracována SWOT analýza, PEST analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. Tato vstupní data, společně s kvantitativním výzkumem, který zkoumá postoj sledujících firmy na sociálních sítí vůči komunikaci firmy, jsou hlavními podklady pro vypracování marketingové komunikace firmy. |
|
dc.format |
99 s. (150 799) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
módní marketing
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
TikTok
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
fashion marketing
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
TikTok
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Komunikace firmy Zeseku na vybraných sociálních sítích |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of Company Zeseku on Selected Social Media |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with marketing communication of the second-hand brand Zeseku with emphasis on social networks TikTok and Instagram. The theoretical part is dedicated to social networks in general, vintage fashion industry and to the trends of marketing communication. In the practical part are introduced customers of the brand, also SWOT and PEST analysis and Porter's five forces analysis. These input data, together with quantitative research which examine the perception of the Zeseku based on brands communication on social networks, are the main information for a project of new marketing communication. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65553
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account