Komunikace firmy Zeseku na vybraných sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace firmy Zeseku na vybraných sociálních sítích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Spurný, Tadeáš
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53035
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací second handové firmy Zeseku s důrazem na sociální sítě TikTok a Instagram. Teoretická část je věnována sociálním sítím, módě z druhé ruky a trendům v marketingové komunikaci. V praktické části je představena charakteristika zákazníků firmy, dále je také vypracována SWOT analýza, PEST analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. Tato vstupní data, společně s kvantitativním výzkumem, který zkoumá postoj sledujících firmy na sociálních sítí vůči komunikaci firmy, jsou hlavními podklady pro vypracování marketingové komunikace firmy.
dc.format 99 s. (150 799)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject módní marketing cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject TikTok cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject social networks en
dc.subject online marketing en
dc.subject fashion marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Instagram en
dc.subject TikTok en
dc.subject marketing communication en
dc.title Komunikace firmy Zeseku na vybraných sociálních sítích
dc.title.alternative Marketing Communication of Company Zeseku on Selected Social Media
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with marketing communication of the second-hand brand Zeseku with emphasis on social networks TikTok and Instagram. The theoretical part is dedicated to social networks in general, vintage fashion industry and to the trends of marketing communication. In the practical part are introduced customers of the brand, also SWOT and PEST analysis and Porter's five forces analysis. These input data, together with quantitative research which examine the perception of the Zeseku based on brands communication on social networks, are the main information for a project of new marketing communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65553
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
spurný_2023_dp.pdf 4.619Mb PDF View/Open None
spurný_2023_op.doc 128.5Kb Unknown View/Open None
spurný_2023_vp.doc 128.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account