Komunikace firmy Zeseku na vybraných sociálních sítích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikace firmy Zeseku na vybraných sociálních sítích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikace firmy Zeseku na vybraných sociálních sítích
Autor: Spurný, Tadeáš
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací second handové firmy Zeseku s důrazem na sociální sítě TikTok a Instagram. Teoretická část je věnována sociálním sítím, módě z druhé ruky a trendům v marketingové komunikaci. V praktické části je představena charakteristika zákazníků firmy, dále je také vypracována SWOT analýza, PEST analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. Tato vstupní data, společně s kvantitativním výzkumem, který zkoumá postoj sledujících firmy na sociálních sítí vůči komunikaci firmy, jsou hlavními podklady pro vypracování marketingové komunikace firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53035
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
spurný_2023_dp.pdf 4.619Mb PDF Zobrazit/otevřít None
spurný_2023_op.doc 128.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
spurný_2023_vp.doc 128.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet