Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Teplá, Hanka
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53033
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce s názvem "Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes" se zabývá českou oděvní značkou, její komunikací a využitím erotických apelů v reklamě. Zkoumána je komunikace této značky na sociálních sítích Facebook a Instagram v průběhu dvou časových období. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a využitím erotických apelů v reklamním sdělení. V praktické části je představena značka Girls Without Clothes, dále je provedena obsahová analýza deseti vybraných příspěvků ze sociálních sítí této značky a poté je provedena analýza dat, která byla získána v dotazníkovém šetření. Projektová část se zaměřuje na návrh marketingové komunikace "Back to the Roots". |
|
dc.format |
108 s. (131 339 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Online komunikace
|
cs |
dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Sex a erotika v reklamě
|
cs |
dc.subject |
Girls Without Clothes
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
Online communication
|
en |
dc.subject |
social medias
|
en |
dc.subject |
Sex and eroticism in advertising
|
en |
dc.subject |
Girls Without Clothes
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the Girls Without Clothes Brand |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis entitled "Marketing communication of the Girls Without Clothes brand" deals with a Czech clothing brand, its communication and the use of erotic appeals in advertising. The communication of this brand on the social networks Facebook and Instagram over two time periods is examined. The work is divided into three parts. The theoretical part deals with marketing communication and the use of erotic appeals in advertising. In the practical part, the Girls Without Clothes brand is introduced, followed by a content analysis of ten selected posts from the brand's social networks, and then an analysis of the data collected in a questionnaire survey. The project part focuses on the design of the "Back to the Roots" marketing communication. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65843
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account