Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Teplá, Hanka
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53033
dc.description.abstract Diplomová práce s názvem "Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes" se zabývá českou oděvní značkou, její komunikací a využitím erotických apelů v reklamě. Zkoumána je komunikace této značky na sociálních sítích Facebook a Instagram v průběhu dvou časových období. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a využitím erotických apelů v reklamním sdělení. V praktické části je představena značka Girls Without Clothes, dále je provedena obsahová analýza deseti vybraných příspěvků ze sociálních sítí této značky a poté je provedena analýza dat, která byla získána v dotazníkovém šetření. Projektová část se zaměřuje na návrh marketingové komunikace "Back to the Roots".
dc.format 108 s. (131 339 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject Online komunikace cs
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject Sex a erotika v reklamě cs
dc.subject Girls Without Clothes cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject Online communication en
dc.subject social medias en
dc.subject Sex and eroticism in advertising en
dc.subject Girls Without Clothes en
dc.title Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes
dc.title.alternative Marketing Communication of the Girls Without Clothes Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis entitled "Marketing communication of the Girls Without Clothes brand" deals with a Czech clothing brand, its communication and the use of erotic appeals in advertising. The communication of this brand on the social networks Facebook and Instagram over two time periods is examined. The work is divided into three parts. The theoretical part deals with marketing communication and the use of erotic appeals in advertising. In the practical part, the Girls Without Clothes brand is introduced, followed by a content analysis of ten selected posts from the brand's social networks, and then an analysis of the data collected in a questionnaire survey. The project part focuses on the design of the "Back to the Roots" marketing communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65843
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
teplá_2023_dp.pdf 2.526Mb PDF View/Open None
teplá_2023_op.pdf 162.7Kb PDF View/Open None
teplá_2023_vp.pdf 145.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account