Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes |
Autor: |
Teplá, Hanka
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce s názvem "Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes" se zabývá českou oděvní značkou, její komunikací a využitím erotických apelů v reklamě. Zkoumána je komunikace této značky na sociálních sítích Facebook a Instagram v průběhu dvou časových období. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a využitím erotických apelů v reklamním sdělení. V praktické části je představena značka Girls Without Clothes, dále je provedena obsahová analýza deseti vybraných příspěvků ze sociálních sítí této značky a poté je provedena analýza dat, která byla získána v dotazníkovém šetření. Projektová část se zaměřuje na návrh marketingové komunikace "Back to the Roots". |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53033
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet