Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes
Autor: Teplá, Hanka
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Diplomová práce s názvem "Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes" se zabývá českou oděvní značkou, její komunikací a využitím erotických apelů v reklamě. Zkoumána je komunikace této značky na sociálních sítích Facebook a Instagram v průběhu dvou časových období. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a využitím erotických apelů v reklamním sdělení. V praktické části je představena značka Girls Without Clothes, dále je provedena obsahová analýza deseti vybraných příspěvků ze sociálních sítí této značky a poté je provedena analýza dat, která byla získána v dotazníkovém šetření. Projektová část se zaměřuje na návrh marketingové komunikace "Back to the Roots".
URI: http://hdl.handle.net/10563/53033
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
teplá_2023_dp.pdf 2.526Mb PDF Zobrazit/otevřít None
teplá_2023_op.pdf 162.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
teplá_2023_vp.pdf 145.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet