Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Zídková, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53030
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu divadla, především pak jeho marketingovou komunikací skrze sociální sítě. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům marketingu, marketingu umění a jeho vývoji, marketingu neziskových organizacích, jednotlivým složkám marketingového mixu a v závěru i sociálním sítím. V praktické části jsou poznatky marketingu použity na Filosofické divadlo Masarykovy univerzity. Součástí praktické části je také Best Practice analýza a dotazníkové šetření zaměřené na získání informací o vnímání profilů divadel na sociálních sítích studenty Masarykovy univerzity. Poznatky z praktické části jsou poté využity v projektové části při návrhu publikačního plánu pro sociální sítě Facebook a Instagram Filosofického divadla a návrhu jejich webových stránek. |
|
dc.format |
87 s. (115 588 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing umění
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix divadel
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě divadel
|
cs |
dc.subject |
webové stránky divadel
|
cs |
dc.subject |
Filosofické divadlo
|
cs |
dc.subject |
arts marketing
|
en |
dc.subject |
theatre marketing mix
|
en |
dc.subject |
theatre social networks
|
en |
dc.subject |
theatre websites
|
en |
dc.subject |
Philosophical Theatre
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo |
|
dc.title.alternative |
Marketing Strategy of the Amateur Theatre Association Filosofické divadlo |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master's thesis deals with the issue of theatre marketing, especially its marketing communication through social networks. The theoretical part of the thesis is devoted to the basic concepts of marketing, arts marketing and its development, marketing of non-profit organizations, individual components of the marketing mix and finally social networks. In the practical part, the knowledge of marketing is applied to the Philosophical Theatre of the Masaryk University. The practical part also includes a Best Practice Analysis and a questionnaire survey, both aimed at obtaining information about perception of theatre profiles on social media by students from the Masaryk University. The findings from the practical part are then used in the project part in order to design a publishing plan for the Philosophical Theatre's Facebook and Instagram social media profiles and the design of their website. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65619
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account