Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Zídková, Radka
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53030
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu divadla, především pak jeho marketingovou komunikací skrze sociální sítě. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům marketingu, marketingu umění a jeho vývoji, marketingu neziskových organizacích, jednotlivým složkám marketingového mixu a v závěru i sociálním sítím. V praktické části jsou poznatky marketingu použity na Filosofické divadlo Masarykovy univerzity. Součástí praktické části je také Best Practice analýza a dotazníkové šetření zaměřené na získání informací o vnímání profilů divadel na sociálních sítích studenty Masarykovy univerzity. Poznatky z praktické části jsou poté využity v projektové části při návrhu publikačního plánu pro sociální sítě Facebook a Instagram Filosofického divadla a návrhu jejich webových stránek.
dc.format 87 s. (115 588 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing umění cs
dc.subject marketingový mix divadel cs
dc.subject sociální sítě divadel cs
dc.subject webové stránky divadel cs
dc.subject Filosofické divadlo cs
dc.subject arts marketing en
dc.subject theatre marketing mix en
dc.subject theatre social networks en
dc.subject theatre websites en
dc.subject Philosophical Theatre en
dc.title Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo
dc.title.alternative Marketing Strategy of the Amateur Theatre Association Filosofické divadlo
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated The master's thesis deals with the issue of theatre marketing, especially its marketing communication through social networks. The theoretical part of the thesis is devoted to the basic concepts of marketing, arts marketing and its development, marketing of non-profit organizations, individual components of the marketing mix and finally social networks. In the practical part, the knowledge of marketing is applied to the Philosophical Theatre of the Masaryk University. The practical part also includes a Best Practice Analysis and a questionnaire survey, both aimed at obtaining information about perception of theatre profiles on social media by students from the Masaryk University. The findings from the practical part are then used in the project part in order to design a publishing plan for the Philosophical Theatre's Facebook and Instagram social media profiles and the design of their website.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65619
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
zídková_2023_dp.pdf 4.413Mb PDF View/Open None
zídková_2023_op.doc 118.5Kb Unknown View/Open None
zídková_2023_vp.doc 116Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account