Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo |
Autor: |
Zídková, Radka
|
Vedoucí: |
Stránský, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu divadla, především pak jeho marketingovou komunikací skrze sociální sítě. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům marketingu, marketingu umění a jeho vývoji, marketingu neziskových organizacích, jednotlivým složkám marketingového mixu a v závěru i sociálním sítím. V praktické části jsou poznatky marketingu použity na Filosofické divadlo Masarykovy univerzity. Součástí praktické části je také Best Practice analýza a dotazníkové šetření zaměřené na získání informací o vnímání profilů divadel na sociálních sítích studenty Masarykovy univerzity. Poznatky z praktické části jsou poté využity v projektové části při návrhu publikačního plánu pro sociální sítě Facebook a Instagram Filosofického divadla a návrhu jejich webových stránek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53030
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet