Návrh osobní značky fotografky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Valerová, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53029
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá osobní značkou zvoleného subjektu, kterým je fotografka. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako je marketing služeb, značka nebo branding. Součástí je i metodická část, která zahrnuje cíl a účel práce, stanovení výzkumných otázek a zvolenou metodu. Praktická část je zaměřena na představení vybraného subjektu, analýzu konkurence, vyhodnocení kvalitativního výzkumu v podobě rozhovorů a zodpovězení výzkumných otázek. Na základě získaných poznatků je vytvořen návrh projektu osobní značky vybraného subjektu. |
|
dc.format |
102 s. (147 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
osobní značka
|
cs |
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
vizuální identita
|
cs |
dc.subject |
fotograf
|
cs |
dc.subject |
service marketing
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
personal brand
|
en |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
visual identity
|
en |
dc.subject |
photographer
|
en |
dc.title |
Návrh osobní značky fotografky |
|
dc.title.alternative |
Personal Brand of the Photographer |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the personal brand of the chosen subject, which is the photographer. In the theoretical part, basic concepts such as service marketing, brand, and branding are defined. It also includes a methodological part, which includes the aim and purpose of the thesis, the determination of the research questions, and the chosen method. The practical part focuses on the introduction of the selected entity, competitor analysis, evaluation of the qualitative research in the form of interviews, and answering the research questions. On the basis of the obtained knowledge, a proposal for a personal branding project for the selected entity is created. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65599
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account