Návrh osobní značky fotografky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh osobní značky fotografky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Valerová, Helena
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53029
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá osobní značkou zvoleného subjektu, kterým je fotografka. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako je marketing služeb, značka nebo branding. Součástí je i metodická část, která zahrnuje cíl a účel práce, stanovení výzkumných otázek a zvolenou metodu. Praktická část je zaměřena na představení vybraného subjektu, analýzu konkurence, vyhodnocení kvalitativního výzkumu v podobě rozhovorů a zodpovězení výzkumných otázek. Na základě získaných poznatků je vytvořen návrh projektu osobní značky vybraného subjektu.
dc.format 102 s. (147 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject značka cs
dc.subject osobní značka cs
dc.subject branding cs
dc.subject vizuální identita cs
dc.subject fotograf cs
dc.subject service marketing en
dc.subject brand en
dc.subject personal brand en
dc.subject branding en
dc.subject visual identity en
dc.subject photographer en
dc.title Návrh osobní značky fotografky
dc.title.alternative Personal Brand of the Photographer
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the personal brand of the chosen subject, which is the photographer. In the theoretical part, basic concepts such as service marketing, brand, and branding are defined. It also includes a methodological part, which includes the aim and purpose of the thesis, the determination of the research questions, and the chosen method. The practical part focuses on the introduction of the selected entity, competitor analysis, evaluation of the qualitative research in the form of interviews, and answering the research questions. On the basis of the obtained knowledge, a proposal for a personal branding project for the selected entity is created.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65599
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
valerová_2023_dp.pdf 8.423Mb PDF View/Open None
valerová_2023_op.doc 118Kb Unknown View/Open None
valerová_2023_vp.pdf 146.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account