Návrh osobní značky fotografky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh osobní značky fotografky |
Autor: |
Valerová, Helena
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá osobní značkou zvoleného subjektu, kterým je fotografka. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako je marketing služeb, značka nebo branding. Součástí je i metodická část, která zahrnuje cíl a účel práce, stanovení výzkumných otázek a zvolenou metodu. Praktická část je zaměřena na představení vybraného subjektu, analýzu konkurence, vyhodnocení kvalitativního výzkumu v podobě rozhovorů a zodpovězení výzkumných otázek. Na základě získaných poznatků je vytvořen návrh projektu osobní značky vybraného subjektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53029
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet