HR marketing vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Tomečková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53028
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá náborovým marketingem a budováním značky zaměstnavatele vybrané společnosti. V práci jsou vymezeny pojmy a teoretické koncepty související s HR marketingem, značkou zaměstnavatele a vyhledáváním pracovníků. V praktické části práce je analyzován personální marketingový mix a komunikační nástroje společnosti. Součástí práce je realizace a analýza kvalitativního výzkumu s využitím metody focus group. Na základě poznatků z praktické části je zpracován návrh projektu náborové kampaně a doporučení pro zlepšení budování značky zaměstnavatele. |
|
dc.format |
81 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
personální marketing
|
cs |
dc.subject |
značka zaměstnavatele
|
cs |
dc.subject |
náborová kampaň
|
cs |
dc.subject |
employer branding
|
cs |
dc.subject |
lidské zdroje
|
cs |
dc.subject |
personnel marketing
|
en |
dc.subject |
employer brand
|
en |
dc.subject |
recruitment campaign
|
en |
dc.subject |
employer branding
|
en |
dc.subject |
human resources
|
en |
dc.title |
HR marketing vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
HR Marketing in Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with recruitment marketing and employer branding of a selected company. The thesis defines terms and theoretical concepts related to HR marketing, employer brand, and employee recruitment. In the practical part, the personnel marketing mix and communication tools of the company are analyzed. Additionally, this work includes the implementation and analysis of qualitative research using the method of a focus group. Based on the findings from the practical part, a proposal for a recruitment campaign project is prepared, along with recommendations for improvement of employer branding. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65596
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account