HR marketing vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
HR marketing vybrané společnosti |
Autor: |
Tomečková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Šramová, Blandína
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá náborovým marketingem a budováním značky zaměstnavatele vybrané společnosti. V práci jsou vymezeny pojmy a teoretické koncepty související s HR marketingem, značkou zaměstnavatele a vyhledáváním pracovníků. V praktické části práce je analyzován personální marketingový mix a komunikační nástroje společnosti. Součástí práce je realizace a analýza kvalitativního výzkumu s využitím metody focus group. Na základě poznatků z praktické části je zpracován návrh projektu náborové kampaně a doporučení pro zlepšení budování značky zaměstnavatele. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53028
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet