HR marketing vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

HR marketing vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: HR marketing vybrané společnosti
Autor: Tomečková, Zuzana
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá náborovým marketingem a budováním značky zaměstnavatele vybrané společnosti. V práci jsou vymezeny pojmy a teoretické koncepty související s HR marketingem, značkou zaměstnavatele a vyhledáváním pracovníků. V praktické části práce je analyzován personální marketingový mix a komunikační nástroje společnosti. Součástí práce je realizace a analýza kvalitativního výzkumu s využitím metody focus group. Na základě poznatků z praktické části je zpracován návrh projektu náborové kampaně a doporučení pro zlepšení budování značky zaměstnavatele.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53028
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tomečková_2023_dp.pdf 2.548Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tomečková_2023_op.pdf 155.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
tomečková_2023_vp.doc 118Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet