Marketingová komunikace multižánrového festivalu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Straková, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53027
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zaměřuje na komunikaci multižánrového festivalu Zlín žije. Cílem bylo navrhnout marketingovou komunikaci pro druhý ročník tohoto třídenního festivalu. V první části jsou popsána teoretická východiska. Součástí je také metodická část, která obsahuje cíl a účel práce, výzkumné otázky, metody výzkumu a analýzy. Získané teoretické poznatky byly dále využity v praktické části při primárním kvantitativním výzkumu, během SWOT analýzy a rozboru současného stavu marketingové komunikace festivalu. Získaná data posloužila při tvorbě projektu, jehož cílem bylo zvýšení povědomí a zájmu o festival. |
|
dc.format |
84 s. (121 116 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
festival
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
festival
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace multižánrového festivalu |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of a Multi-genre Festival |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Džupina, Milan |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the communication of the multi-genre festival Zlín žije. The aim was to design the marketing communication for the second year of this three-day festival. The first part describes the theoretical background. It also includes a methodological part, which includes the aim and purpose of the thesis, research questions, research methods, and analysis. The acquired theoretical knowledge was further used in the practical part during the primary quantitative research, the SWOT analysis, and the analysis of the current state of marketing communication for the festival. The data obtained helped in the development of a project aimed at increasing awareness and interest in the festival. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65594
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account