Marketingová komunikace multižánrového festivalu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace multižánrového festivalu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Straková, Nikola
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53027
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zaměřuje na komunikaci multižánrového festivalu Zlín žije. Cílem bylo navrhnout marketingovou komunikaci pro druhý ročník tohoto třídenního festivalu. V první části jsou popsána teoretická východiska. Součástí je také metodická část, která obsahuje cíl a účel práce, výzkumné otázky, metody výzkumu a analýzy. Získané teoretické poznatky byly dále využity v praktické části při primárním kvantitativním výzkumu, během SWOT analýzy a rozboru současného stavu marketingové komunikace festivalu. Získaná data posloužila při tvorbě projektu, jehož cílem bylo zvýšení povědomí a zájmu o festival.
dc.format 84 s. (121 116 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject kultura cs
dc.subject festival cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing en
dc.subject event marketing en
dc.subject culture en
dc.subject festival en
dc.title Marketingová komunikace multižánrového festivalu
dc.title.alternative Marketing Communication of a Multi-genre Festival
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Džupina, Milan
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the communication of the multi-genre festival Zlín žije. The aim was to design the marketing communication for the second year of this three-day festival. The first part describes the theoretical background. It also includes a methodological part, which includes the aim and purpose of the thesis, research questions, research methods, and analysis. The acquired theoretical knowledge was further used in the practical part during the primary quantitative research, the SWOT analysis, and the analysis of the current state of marketing communication for the festival. The data obtained helped in the development of a project aimed at increasing awareness and interest in the festival.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65594
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
straková_2023_dp.pdf 2.998Mb PDF View/Open None
straková_2023_op.doc 115Kb Unknown View/Open None
straková_2023_vp.doc 144.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account