Marketingová komunikace multižánrového festivalu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingová komunikace multižánrového festivalu |
| Autor: |
Straková, Nikola
|
| Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zaměřuje na komunikaci multižánrového festivalu Zlín žije. Cílem bylo navrhnout marketingovou komunikaci pro druhý ročník tohoto třídenního festivalu. V první části jsou popsána teoretická východiska. Součástí je také metodická část, která obsahuje cíl a účel práce, výzkumné otázky, metody výzkumu a analýzy. Získané teoretické poznatky byly dále využity v praktické části při primárním kvantitativním výzkumu, během SWOT analýzy a rozboru současného stavu marketingové komunikace festivalu. Získaná data posloužila při tvorbě projektu, jehož cílem bylo zvýšení povědomí a zájmu o festival. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53027
|
|
Datum:
|
2023-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet