Návrh metodiky pro stavbu značek
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Přikrylová, Johana
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:29Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53026
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na proces stavění značek. Cílem práce je za využití primárního výzkumného šetření zjistit, z jakých fází se proces stavby značek v praxi skládá a co je jejich obsahem. Práce se zaměřuje také na zjištění konkrétních metod, které je možné při stavění značek v praxi využít. Pro zodpovězení výzkumných otázek byla v práci zvolena metoda polostrukturovaných rozhovorů s marketingovými specialisty, kteří se profesně věnují stavění značek. Výstupem práce je návrh metodiky pro stavbu značek, který má formu příručky a může sloužit jako informační materiál k využití vícero cílovým skupinám. |
|
dc.format |
99 s. (164 741 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
proces stavby značek
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
hodnota značky
|
cs |
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
workshop
|
cs |
dc.subject |
strategie značky
|
cs |
dc.subject |
identita značky
|
cs |
dc.subject |
implementace značky
|
cs |
dc.subject |
proces of building brands
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand equity
|
en |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
workshop
|
en |
dc.subject |
brand strategy
|
en |
dc.subject |
brand identity
|
en |
dc.subject |
implementation of the brand
|
en |
dc.title |
Návrh metodiky pro stavbu značek |
|
dc.title.alternative |
The Concept of a Methodology for Building Brands |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master's thesis focuses on the proces of building brands. The aim of the thesis is to use primary research to find out what phases the brand building process consists of in practice and what is included in these phases. The thesis also focuses on identifying specific methods that can be used in the brand building process. In order to answer the research questions, the thesis chose the method of semi-structured interviews with marketing specialists who professionally engage in brand building. The output of the thesis is a methodological concept for building brands presented as a handbook that can serve as an informational material for multiple target groups. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65593
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account