Návrh metodiky pro stavbu značek
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh metodiky pro stavbu značek |
Autor: |
Přikrylová, Johana
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na proces stavění značek. Cílem práce je za využití primárního výzkumného šetření zjistit, z jakých fází se proces stavby značek v praxi skládá a co je jejich obsahem. Práce se zaměřuje také na zjištění konkrétních metod, které je možné při stavění značek v praxi využít. Pro zodpovězení výzkumných otázek byla v práci zvolena metoda polostrukturovaných rozhovorů s marketingovými specialisty, kteří se profesně věnují stavění značek. Výstupem práce je návrh metodiky pro stavbu značek, který má formu příručky a může sloužit jako informační materiál k využití vícero cílovým skupinám. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53026
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet