Návrh metodiky pro stavbu značek

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh metodiky pro stavbu značek

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh metodiky pro stavbu značek
Autor: Přikrylová, Johana
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na proces stavění značek. Cílem práce je za využití primárního výzkumného šetření zjistit, z jakých fází se proces stavby značek v praxi skládá a co je jejich obsahem. Práce se zaměřuje také na zjištění konkrétních metod, které je možné při stavění značek v praxi využít. Pro zodpovězení výzkumných otázek byla v práci zvolena metoda polostrukturovaných rozhovorů s marketingovými specialisty, kteří se profesně věnují stavění značek. Výstupem práce je návrh metodiky pro stavbu značek, který má formu příručky a může sloužit jako informační materiál k využití vícero cílovým skupinám.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53026
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
přikrylová_2023_dp.pdf 2.327Mb PDF Zobrazit/otevřít None
přikrylová_2023_op.doc 118Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
přikrylová_2023_vp.pdf 142.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet