dc.contributor.advisor |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Chládková, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:28Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:28Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53013
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce zkoumá virtuální eventy a hledá vhodné hybridní eventy pro Broumov, který je specifický pro svou lokalitu, přístupnost, snahu o ochranu chráněné krajinné oblasti a nedostatečnými ubytovacími kapacitami při pořádání větších kulturních akcí. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy z kultury, digitální kultury, generací a jejich používání, dále eventy klasické, virtuální a hybridní. Praktická část zkoumá virtuální kulturní akce na základě vybraných kritérií v komparativní analýze. Následuje kvantitativní výzkum, kterým je online dotazník v anglickém jazyce, šířený mezi vysokoškolské studenty a jejich známé. Na základě dat získaných z výzkumů práce zjišťuje, jaký koncept kulturní akce by byl vhodný pro Broumov a zda by oslovil i zahraniční publikum. V projektové části je pro tento zvolený koncept návrh harmonogramu, lidských zdrojů, rizik, vstupenek, zahrnutí udržitelných a přístupných řešení, možností propojení mezi účastníky, a propagací celé kulturní akce. |
|
dc.format |
75 s. (111664 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
Broumovsko
|
cs |
dc.subject |
kulturní akce
|
cs |
dc.subject |
virtuální eventy
|
cs |
dc.subject |
hybridní eventy
|
cs |
dc.subject |
benefiční koncert
|
cs |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
Broumov region
|
en |
dc.subject |
cultural events
|
en |
dc.subject |
virtual events
|
en |
dc.subject |
hybrid events
|
en |
dc.subject |
benefit concert
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové komunikace hybridních eventů |
|
dc.title.alternative |
Design of Marketing Communication for Hybrid Events |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis examines virtual events and searches for suitable hybrid events for Broumov, which is specific for its location, accessibility, efforts to protect the protected landscape area and insufficient accommodation capacity for larger cultural events. In the theoretical part, the concepts of culture, digital culture, generations and their use, as well as classic, virtual and hybrid events are introduced. The practical part examines virtual cultural events based on selected criteria in a comparative analysis. This is followed by quantitative research, which is an online questionnaire in English distributed among university students and their acquaintances. Based on the data obtained from the research, the thesis determines what concept of cultural event would be suitable for Broumov and whether it would appeal to a foreign audience. The project part for this chosen concept includes a proposal for the timetable, human resources, risks, tickets, inclusion of sustainable and accessible solutions, networking opportunities between participants, and promotion of the whole cultural event |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65569
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|