Návrh marketingové komunikace hybridních eventů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Návrh marketingové komunikace hybridních eventů |
| Autor: |
Chládková, Aneta
|
| Vedoucí: |
Gartnerová, Eva
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce zkoumá virtuální eventy a hledá vhodné hybridní eventy pro Broumov, který je specifický pro svou lokalitu, přístupnost, snahu o ochranu chráněné krajinné oblasti a nedostatečnými ubytovacími kapacitami při pořádání větších kulturních akcí. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy z kultury, digitální kultury, generací a jejich používání, dále eventy klasické, virtuální a hybridní. Praktická část zkoumá virtuální kulturní akce na základě vybraných kritérií v komparativní analýze. Následuje kvantitativní výzkum, kterým je online dotazník v anglickém jazyce, šířený mezi vysokoškolské studenty a jejich známé. Na základě dat získaných z výzkumů práce zjišťuje, jaký koncept kulturní akce by byl vhodný pro Broumov a zda by oslovil i zahraniční publikum. V projektové části je pro tento zvolený koncept návrh harmonogramu, lidských zdrojů, rizik, vstupenek, zahrnutí udržitelných a přístupných řešení, možností propojení mezi účastníky, a propagací celé kulturní akce. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53013
|
|
Datum:
|
2023-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet