Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Horáková, Anna
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53011
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je sestavit návrh na zdokonalení nástrojů komunikačního mixu města Kroměříž jako turistické destinace. Teoretická část se zaměřuje na problematiku cestovního ruchu, jeho řízení, marketing destinací a marketingový mix cestovního ruchu. V praktické části je stručně popsáno město Kroměříž jako turistická destinace, jeho hlavní turistické cíle a komunikační nástroje využívané subjekty, které působí v oblasti cestovního ruchu ve městě. Následně jsou v této části práce zpracované výsledky z provedeného kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření a kvalitativního výzkumu prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Data z výzkumů tvoří následně východiska pro závěrečný projekt, který představuje návrh pro zdokonalení nástrojů komunikačního mixu města Kroměříž.
dc.format 94 s. (150 604 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject destinace cs
dc.subject destinační marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject tourism en
dc.subject destination en
dc.subject destination marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication tools en
dc.title Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace
dc.title.alternative Marketing Communication of a Selected City as a Tourist Destination
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zábojová, Romana
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to create a proposal for improving the communication mix tools of a city of Kroměříž as a tourist destination. The theoretical part focuses on issues of tourism, its management, destination marketing and tourism marketing mix. The practical part briefly describes the city of Kroměříž as a tourist destination, its main tourist attractions, and the communication tools used by entities operating in the field of tourism in the city. Subsequently, this part of the thesis presents the results of the quantitative research conducted in the form of a questionnaire survey and qualitative research through semi-structured interviews. The data from both researches then serve as a basis for the final project, which presents a proposal for improving the communication mix tools of the city of Kroměříž.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65567
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
horáková_2023_dp.pdf 4.456Mb PDF View/Open None
horáková_2023_op.doc 128.5Kb Unknown View/Open None
horáková_2023_vp.doc 143.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account