Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Horáková, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:28Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:28Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53011
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je sestavit návrh na zdokonalení nástrojů komunikačního mixu města Kroměříž jako turistické destinace. Teoretická část se zaměřuje na problematiku cestovního ruchu, jeho řízení, marketing destinací a marketingový mix cestovního ruchu. V praktické části je stručně popsáno město Kroměříž jako turistická destinace, jeho hlavní turistické cíle a komunikační nástroje využívané subjekty, které působí v oblasti cestovního ruchu ve městě. Následně jsou v této části práce zpracované výsledky z provedeného kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření a kvalitativního výzkumu prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Data z výzkumů tvoří následně východiska pro závěrečný projekt, který představuje návrh pro zdokonalení nástrojů komunikačního mixu města Kroměříž. |
|
dc.format |
94 s. (150 604 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
destinace
|
cs |
dc.subject |
destinační marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
destination
|
en |
dc.subject |
destination marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication tools
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of a Selected City as a Tourist Destination |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zábojová, Romana |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create a proposal for improving the communication mix tools of a city of Kroměříž as a tourist destination. The theoretical part focuses on issues of tourism, its management, destination marketing and tourism marketing mix. The practical part briefly describes the city of Kroměříž as a tourist destination, its main tourist attractions, and the communication tools used by entities operating in the field of tourism in the city. Subsequently, this part of the thesis presents the results of the quantitative research conducted in the form of a questionnaire survey and qualitative research through semi-structured interviews. The data from both researches then serve as a basis for the final project, which presents a proposal for improving the communication mix tools of the city of Kroměříž. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65567
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account