Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace |
Autor: |
Horáková, Anna
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je sestavit návrh na zdokonalení nástrojů komunikačního mixu města Kroměříž jako turistické destinace. Teoretická část se zaměřuje na problematiku cestovního ruchu, jeho řízení, marketing destinací a marketingový mix cestovního ruchu. V praktické části je stručně popsáno město Kroměříž jako turistická destinace, jeho hlavní turistické cíle a komunikační nástroje využívané subjekty, které působí v oblasti cestovního ruchu ve městě. Následně jsou v této části práce zpracované výsledky z provedeného kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření a kvalitativního výzkumu prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Data z výzkumů tvoří následně východiska pro závěrečný projekt, který představuje návrh pro zdokonalení nástrojů komunikačního mixu města Kroměříž. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53011
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet