Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace
Autor: Horáková, Anna
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je sestavit návrh na zdokonalení nástrojů komunikačního mixu města Kroměříž jako turistické destinace. Teoretická část se zaměřuje na problematiku cestovního ruchu, jeho řízení, marketing destinací a marketingový mix cestovního ruchu. V praktické části je stručně popsáno město Kroměříž jako turistická destinace, jeho hlavní turistické cíle a komunikační nástroje využívané subjekty, které působí v oblasti cestovního ruchu ve městě. Následně jsou v této části práce zpracované výsledky z provedeného kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření a kvalitativního výzkumu prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Data z výzkumů tvoří následně východiska pro závěrečný projekt, který představuje návrh pro zdokonalení nástrojů komunikačního mixu města Kroměříž.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53011
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
horáková_2023_dp.pdf 4.456Mb PDF Zobrazit/otevřít None
horáková_2023_op.doc 128.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
horáková_2023_vp.doc 143.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet