dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Máša, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:24Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:24Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52934
|
|
dc.description.abstract |
Téma bakalářské práce je zjištění klíčových atributů image organizace Hnutí DUHA pro její důvěryhodnost a pro srovnání s jinými českými environmentálními organizacemi z hlediska zapojování veřejnosti. Teoretická část definuje pojmy spojené s neziskovými organizacemi, brandem či brandingem a opírají se o citace z odborné literatury. V praktické části jsou prezentovány výsledky interního dotazníkového šetření (n=1012), ale i srovnání s daty od reprezentativního vzorku české veřejnosti. Z výsledků vyplývá, že Hnutí DUHA nedostatečně komunikuje své klíčové atributy, které jsou důležité pro vytváření důvěry, byť některé z nich vedou k zapojení veřejnosti a splňují očekávání lidí zapojených v práci organizace. Z hlediska odlišení od ostatních environmentálních organizací jsou výsledky zanedbatelné. |
|
dc.format |
59 s. (87 598 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Hnutí DUHA
|
cs |
dc.subject |
brand
|
cs |
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
atributy značky
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
environmentální neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
attributes of the brand
|
en |
dc.subject |
non-profit organizations
|
en |
dc.subject |
environmental non-profit organizations
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.title |
Hledání zakopaného psa: Jak může značka Hnutí DUHA ochránit organizaci před propadem důvěry? |
|
dc.title.alternative |
Searching for a Buried Dog: How Can the Brand of Hnutí DUHA Protect the Organization from a Loss of Trust? |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gamalová, Kamila |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis focuses on identifying the key attributes of the Hnutí DUHA image, which are critical for its credibility and for comparison with other Czech environmental organizations concerning public involvement. The theoretical section covers concepts related to non-profit organizations, branding, and brand management, and relies on literature quotes. The practical section presents the findings of an internal questionnaire survey (n=1012), as well as comparisons with data from a representative sample of the Czech public. The results indicate that the DUHA Movement fails to communicate its key attributes adequately, which are essential for building trust, although some of them contribute to public involvement and meet the expectations of those involved in the organization's work. In terms of differentiation from other environmental organizations, the results are insignificant. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65728
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|