Hledání zakopaného psa: Jak může značka Hnutí DUHA ochránit organizaci před propadem důvěry?
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Hledání zakopaného psa: Jak může značka Hnutí DUHA ochránit organizaci před propadem důvěry? |
Autor: |
Máša, Martin
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Téma bakalářské práce je zjištění klíčových atributů image organizace Hnutí DUHA pro její důvěryhodnost a pro srovnání s jinými českými environmentálními organizacemi z hlediska zapojování veřejnosti. Teoretická část definuje pojmy spojené s neziskovými organizacemi, brandem či brandingem a opírají se o citace z odborné literatury. V praktické části jsou prezentovány výsledky interního dotazníkového šetření (n=1012), ale i srovnání s daty od reprezentativního vzorku české veřejnosti. Z výsledků vyplývá, že Hnutí DUHA nedostatečně komunikuje své klíčové atributy, které jsou důležité pro vytváření důvěry, byť některé z nich vedou k zapojení veřejnosti a splňují očekávání lidí zapojených v práci organizace. Z hlediska odlišení od ostatních environmentálních organizací jsou výsledky zanedbatelné. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52934
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet