dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Kozák, David
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:24Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:24Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52928
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou budování folkové hudební značky. Práce se zaměřuje na různé aspekty kódování, jako je vizuální identita, zvukový styl, texty, osobnost umělce a komunikace s cílovou skupinou. První část shrnuje odborné informace o tématu budování značky. Jsou zde popsány základní pojmy a principy týkající se budování značky. Druhá část práce se zaměřuje na specifika budování folkové hudební značky. Patří sem například autenticita, důraz na akustický zvuk a texty, a význam komunit a společenských hodnot ve folkové hudbě. V praktické části bude realizován kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů s respondenty. Rozhovory jsou zaměřené na oblasti vnímání značky, hodnocení vizuálního stylu a zhodnocení komunikace značky. |
|
dc.format |
45 s |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
identita
|
cs |
dc.subject |
vize
|
cs |
dc.subject |
smysl
|
cs |
dc.subject |
cíle značky
|
cs |
dc.subject |
segmentace a publikum
|
cs |
dc.subject |
způsoby komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační kanály
|
cs |
dc.subject |
nástroje v digitálním prostředí
|
cs |
dc.subject |
folk
|
cs |
dc.subject |
hudební značka
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
identity
|
en |
dc.subject |
vision
|
en |
dc.subject |
meaning
|
en |
dc.subject |
brand goals
|
en |
dc.subject |
segmentation and audience
|
en |
dc.subject |
communication methods
|
en |
dc.subject |
communication channels
|
en |
dc.subject |
digital environment tools
|
en |
dc.subject |
folk
|
en |
dc.subject |
music brand
|
en |
dc.title |
Budování značky David Kozák |
|
dc.title.alternative |
Building the Brand David Kozák |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with the issue of building a folk music brand and related branding. The goal of the work is to analyze the brand and find out its current state. The work focuses on various aspects of coding, such as visual identity, sound style, lyrics, artist personality and communication with the target audience. The first part summarizes expert information on the topic of brand building. Basic concepts and principles related to brand building are described here. The second part of the work focuses on the specifics of building a folk music brand. These include, for example, authenticity, emphasis on acoustic sound and lyrics, and the importance of communities and social values in folk music. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65715
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|