Budování značky David Kozák

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky David Kozák

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Kozák, David
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52928
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou budování folkové hudební značky. Práce se zaměřuje na různé aspekty kódování, jako je vizuální identita, zvukový styl, texty, osobnost umělce a komunikace s cílovou skupinou. První část shrnuje odborné informace o tématu budování značky. Jsou zde popsány základní pojmy a principy týkající se budování značky. Druhá část práce se zaměřuje na specifika budování folkové hudební značky. Patří sem například autenticita, důraz na akustický zvuk a texty, a význam komunit a společenských hodnot ve folkové hudbě. V praktické části bude realizován kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů s respondenty. Rozhovory jsou zaměřené na oblasti vnímání značky, hodnocení vizuálního stylu a zhodnocení komunikace značky.
dc.format 45 s
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject identita cs
dc.subject vize cs
dc.subject smysl cs
dc.subject cíle značky cs
dc.subject segmentace a publikum cs
dc.subject způsoby komunikace cs
dc.subject komunikační kanály cs
dc.subject nástroje v digitálním prostředí cs
dc.subject folk cs
dc.subject hudební značka cs
dc.subject marketing en
dc.subject brand building en
dc.subject identity en
dc.subject vision en
dc.subject meaning en
dc.subject brand goals en
dc.subject segmentation and audience en
dc.subject communication methods en
dc.subject communication channels en
dc.subject digital environment tools en
dc.subject folk en
dc.subject music brand en
dc.title Budování značky David Kozák
dc.title.alternative Building the Brand David Kozák
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the issue of building a folk music brand and related branding. The goal of the work is to analyze the brand and find out its current state. The work focuses on various aspects of coding, such as visual identity, sound style, lyrics, artist personality and communication with the target audience. The first part summarizes expert information on the topic of brand building. Basic concepts and principles related to brand building are described here. The second part of the work focuses on the specifics of building a folk music brand. These include, for example, authenticity, emphasis on acoustic sound and lyrics, and the importance of communities and social values in folk music.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65715
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
kozák_2023_dp.pdf 1.031Mb PDF View/Open None
kozák_2023_op.doc 117.5Kb Unknown View/Open None
kozák_2023_vp.doc 124Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account