Budování značky David Kozák
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Budování značky David Kozák |
Autor: |
Kozák, David
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou budování folkové hudební značky. Práce se zaměřuje na různé aspekty kódování, jako je vizuální identita, zvukový styl, texty, osobnost umělce a komunikace s cílovou skupinou. První část shrnuje odborné informace o tématu budování značky. Jsou zde popsány základní pojmy a principy týkající se budování značky. Druhá část práce se zaměřuje na specifika budování folkové hudební značky. Patří sem například autenticita, důraz na akustický zvuk a texty, a význam komunit a společenských hodnot ve folkové hudbě. V praktické části bude realizován kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů s respondenty. Rozhovory jsou zaměřené na oblasti vnímání značky, hodnocení vizuálního stylu a zhodnocení komunikace značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52928
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet