Spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Holatová, Ester
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:24Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:24Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52927
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem. Teoretická část se věnuje generaci Z, trhu s vínem, spotřebitelskému chování a segmentaci zákazníků. V části metodiky práce jsou popsány zvolené metody - analýza sekundárních dat a dotazníkové šetření. Analýza sekundárních dat byla využita jako úvod do problematiky spotřebitelů vína na českém trhu, částečně také odpovídá na výzkumnou otázku. Na analýzu navazuje dotazníkové šetření, na základě výsledků je popsáno spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem. Jsou blíže specifikované postoje spotřebitelů této generace k vínu a také to, podle čeho se při nákupu vína rozhodují. Jsou navržena také další doporučení a možnosti využití průzkumu. |
|
dc.format |
63 s. (89 990 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
víno
|
cs |
dc.subject |
generace Z
|
cs |
dc.subject |
analýza sekundárních dat
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
consumer behaviour
|
en |
dc.subject |
wine
|
en |
dc.subject |
generation Z
|
en |
dc.subject |
secondary data analysis
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.title |
Spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem |
|
dc.title.alternative |
Consumer Behaviour of Generation Z in the Wine Market |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor thesis is the consumer behaviour of Generation Z in the wine market. The theoretical part focuses on Generation Z, the wine market, consumer behaviour and customer segmentation. The methodology part of the thesis describes the chosen met-hods - secondary data analysis and questionnaire survey. The analysis of secondary data was used as an introduction to the problem of wine consumers on the Czech market, it also partly answers the research question. The analysis is followed by a questionnaire survey, based on the results the consumer behaviour of Generation Z on the wine market is described. The attitudes of this generation towards wine are specified in more detail, as well as what they use to make decisions when buying wine. Further recommendations and possible uses of the survey are also suggested. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65711
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account