Spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem
Autor: Holatová, Ester
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Tématem této bakalářské práce je spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem. Teoretická část se věnuje generaci Z, trhu s vínem, spotřebitelskému chování a segmentaci zákazníků. V části metodiky práce jsou popsány zvolené metody - analýza sekundárních dat a dotazníkové šetření. Analýza sekundárních dat byla využita jako úvod do problematiky spotřebitelů vína na českém trhu, částečně také odpovídá na výzkumnou otázku. Na analýzu navazuje dotazníkové šetření, na základě výsledků je popsáno spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem. Jsou blíže specifikované postoje spotřebitelů této generace k vínu a také to, podle čeho se při nákupu vína rozhodují. Jsou navržena také další doporučení a možnosti využití průzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52927
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
holatová_2023_dp.pdf 2.072Mb PDF Zobrazit/otevřít None
holatová_2023_op.doc 264.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
holatová_2023_vp.doc 113Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet