dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Večeřová, Dana
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:24Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:24Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52922
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvořit návrh marketingové strategie pro vybrané online nástroje Fakulty humanitních studií UTB ve Zlíně. Práce se soustředí na zvolené online komunikační nástroje FHS (webové stánky, email, Moodle, Stag, Facebook, Instagram, Moje UTB). Teoretická část se zabývá popisem marketingových komunikací a marketingu vysokých škol. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření mezi současnými studenty a komparativní analýzu. Komparativní analýza srovnává okolní vysoké školy podobného zaměření s nástroji FHS, které byly vybrány na základě výsledků dotazníkového šetření. V projektové části jsou zohledněny výsledky výzkumného šetření a na jejich základě je navrhnuta marketingová strategie pro vybrané online nástroje FHS. |
|
dc.format |
113 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vysoké školy
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
universities
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.title |
Online marketingové komunikace Fakulty humanitních studií UTB ve Zlíně |
|
dc.title.alternative |
Online Marketing Communication of the Faculty of Humanities TBU in Zlin |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the diploma thesis is to create a proposal for a marketing strategy for the selected online tools of the Faculty of Humanities TBU in Zlin. The thesis is focused on the selected online communication tools of FHS (website, email, Moodle, Stag, Facebook, Instagram, Moje UTB). The theoretical section explores marketing communications and higher education marketing. The practical section includes a survey among current students and a comparative analysis. The comparative analysis compares the nearby universities that offer similar study programs with the tools of FHS which were selected based on the results of the survey. The project section includes a proposal for a marketing strategy for the selected online tools of FHS which is based on the results of the research. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65639
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|