Online marketingové komunikace Fakulty humanitních studií UTB ve Zlíně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Online marketingové komunikace Fakulty humanitních studií UTB ve Zlíně |
Autor: |
Večeřová, Dana
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvořit návrh marketingové strategie pro vybrané online nástroje Fakulty humanitních studií UTB ve Zlíně. Práce se soustředí na zvolené online komunikační nástroje FHS (webové stánky, email, Moodle, Stag, Facebook, Instagram, Moje UTB). Teoretická část se zabývá popisem marketingových komunikací a marketingu vysokých škol. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření mezi současnými studenty a komparativní analýzu. Komparativní analýza srovnává okolní vysoké školy podobného zaměření s nástroji FHS, které byly vybrány na základě výsledků dotazníkového šetření. V projektové části jsou zohledněny výsledky výzkumného šetření a na jejich základě je navrhnuta marketingová strategie pro vybrané online nástroje FHS. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52922
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet