Strategický přístup pro zvolenou firmu v rámci influencer marketingu na TikToku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategický přístup pro zvolenou firmu v rámci influencer marketingu na TikToku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Dudová, Markéta
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:23Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:23Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52913
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá Strategickým přístupem pro zvolenou firmu v rámci influencer marketingu na sociální síti TikTok. Diplomová práce měla dva cíle. První cíl bylo zjistit, jak funguje sociální síť TikTok na úrovni placených reklamních videí a jak je šířen organicky tvořený obsah. Druhý cíl bylo zjistit, zda je pro vybranou společnost výhodné vstupovat na sociální síť TikTok s influencer marketingem. V teoretické části jsou vymezeny pojmy, které souvisí s influencer marketingem. Praktická část analyzuje fungování TikToku jak v rámci šíření organického obsahu, tak i placené reklamy. Dále se v praktické části nachází kvantitativní výzkum, kdy pomocí dotazníkového šetření byla zjišťovaná výhodnost influencer marketingu na TikToku. V projektové části je na základě zjištěných dat a informací vytvořeno doporučení pro vybranou společnost. Doporučení se týká vytváření organického obsahu na sociální síť TikTok, jak zpopularizovat TikTok mezi sledujícími na jiných sociálních sítích a jak poté postupovat s výběrem vhodného influencera.
dc.format 91 s. (145 243 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject influencer cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject social media marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject TikTok cs
dc.subject influencer marketing en
dc.subject influencer en
dc.subject marketing communication en
dc.subject social media marketing en
dc.subject social media en
dc.subject TikTok en
dc.title Strategický přístup pro zvolenou firmu v rámci influencer marketingu na TikToku
dc.title.alternative Strategic Approach for the Chosen Company in Influencer Marketing on TikTok
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the Strategic approach for the chosen company in the influencer marketing on the social network TikTok. The thesis had two goals. The first goal was to find out how the TikTok social network works on the level of paid advertising videos and how organically created content is disseminated. The second goal was to find out if it is beneficial for the selected company to enter the TikTok social network with influencer marketing. The theoretical part defines the concepts related to influencer marketing. The practical part analyses the functioning of TikTok both in terms of organic content distribution and paid advertising. Furthermore, the practical part contains quantitative research, where the usefulness of influencer marketing on TikTok was investigated using a questionnaire survey. In the project part, a recommendation for the selected company is made based on the data and information found. The recommendation concerns the creation of organic content on TikTok social network, how to make TikTok popular among followers on other social networks and then how to proceed with the selection of a suitable influencer.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65564
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
dudová_2023_dp.pdf 1.430Mb PDF View/Open None
dudová_2023_op.doc 111.5Kb Unknown View/Open None
dudová_2023_vp.pdf 165.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account