Strategický přístup pro zvolenou firmu v rámci influencer marketingu na TikToku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategický přístup pro zvolenou firmu v rámci influencer marketingu na TikToku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategický přístup pro zvolenou firmu v rámci influencer marketingu na TikToku
Autor: Dudová, Markéta
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá Strategickým přístupem pro zvolenou firmu v rámci influencer marketingu na sociální síti TikTok. Diplomová práce měla dva cíle. První cíl bylo zjistit, jak funguje sociální síť TikTok na úrovni placených reklamních videí a jak je šířen organicky tvořený obsah. Druhý cíl bylo zjistit, zda je pro vybranou společnost výhodné vstupovat na sociální síť TikTok s influencer marketingem. V teoretické části jsou vymezeny pojmy, které souvisí s influencer marketingem. Praktická část analyzuje fungování TikToku jak v rámci šíření organického obsahu, tak i placené reklamy. Dále se v praktické části nachází kvantitativní výzkum, kdy pomocí dotazníkového šetření byla zjišťovaná výhodnost influencer marketingu na TikToku. V projektové části je na základě zjištěných dat a informací vytvořeno doporučení pro vybranou společnost. Doporučení se týká vytváření organického obsahu na sociální síť TikTok, jak zpopularizovat TikTok mezi sledujícími na jiných sociálních sítích a jak poté postupovat s výběrem vhodného influencera.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52913
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dudová_2023_dp.pdf 1.430Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dudová_2023_op.doc 111.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
dudová_2023_vp.pdf 165.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet