Strategický přístup pro zvolenou firmu v rámci influencer marketingu na TikToku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Strategický přístup pro zvolenou firmu v rámci influencer marketingu na TikToku |
Autor: |
Dudová, Markéta
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá Strategickým přístupem pro zvolenou firmu v rámci influencer marketingu na sociální síti TikTok. Diplomová práce měla dva cíle. První cíl bylo zjistit, jak funguje sociální síť TikTok na úrovni placených reklamních videí a jak je šířen organicky tvořený obsah. Druhý cíl bylo zjistit, zda je pro vybranou společnost výhodné vstupovat na sociální síť TikTok s influencer marketingem. V teoretické části jsou vymezeny pojmy, které souvisí s influencer marketingem. Praktická část analyzuje fungování TikToku jak v rámci šíření organického obsahu, tak i placené reklamy. Dále se v praktické části nachází kvantitativní výzkum, kdy pomocí dotazníkového šetření byla zjišťovaná výhodnost influencer marketingu na TikToku. V projektové části je na základě zjištěných dat a informací vytvořeno doporučení pro vybranou společnost. Doporučení se týká vytváření organického obsahu na sociální síť TikTok, jak zpopularizovat TikTok mezi sledujícími na jiných sociálních sítích a jak poté postupovat s výběrem vhodného influencera. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52913
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet