Komunikační strategie vznikající značky šperků
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kazík, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Navrátilová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:20Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:20Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52844
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním komunikační strategie vznikající značky ručně vyrobených šperků. Teoretická část vymezuje pojmy související s marketingovým mixem v oblasti small business a komunikačním mixem v digitálním prostředí. Současně poskytuje náhled do světa značek ručně vyráběných výrobků, zabývá se nákupním chováním a marketingovým výzkumem. Praktická část se pak věnuje představení vznikající značky šperků, jejím produktům a současné komunikaci. Vyhodnocuje kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření, analýzu konkurence a analýzu SWOT. |
|
dc.format |
76 s. (98 743) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
small business
|
cs |
dc.subject |
ruční práce
|
cs |
dc.subject |
šperky
|
cs |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
small business
|
en |
dc.subject |
handmade
|
en |
dc.subject |
jewelry
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie vznikající značky šperků |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of an Emerging Jewellery Brand |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gartnerová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis examines the communication strategy of an emerging brand of handmade jewellery. The theoretical part defines concepts related to the marketing mix in small business and the communication mix in the digital environment. At the same time, it provides insights into the world of handmade jewellery brands, deals with buying behavior and marketing research. The practical part then introduces an emerging jewellery brand, its products and current communication. The conclusion evaluates the quantitative research in the form of questionnaire survey, competitor analysis and SWOT analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65789
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account