Komunikační strategie vznikající značky šperků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie vznikající značky šperků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie vznikající značky šperků
Autor: Navrátilová, Barbora
Vedoucí: Kazík, Martin
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá zkoumáním komunikační strategie vznikající značky ručně vyrobených šperků. Teoretická část vymezuje pojmy související s marketingovým mixem v oblasti small business a komunikačním mixem v digitálním prostředí. Současně poskytuje náhled do světa značek ručně vyráběných výrobků, zabývá se nákupním chováním a marketingovým výzkumem. Praktická část se pak věnuje představení vznikající značky šperků, jejím produktům a současné komunikaci. Vyhodnocuje kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření, analýzu konkurence a analýzu SWOT.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52844
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
navrátilová_2023_dp.pdf 2.751Mb PDF Zobrazit/otevřít None
navrátilová_2023_op.doc 115Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
navrátilová_2023_vp.doc 158.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet