Komunikační strategie vznikající značky šperků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie vznikající značky šperků |
Autor: |
Navrátilová, Barbora
|
Vedoucí: |
Kazík, Martin
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním komunikační strategie vznikající značky ručně vyrobených šperků. Teoretická část vymezuje pojmy související s marketingovým mixem v oblasti small business a komunikačním mixem v digitálním prostředí. Současně poskytuje náhled do světa značek ručně vyráběných výrobků, zabývá se nákupním chováním a marketingovým výzkumem. Praktická část se pak věnuje představení vznikající značky šperků, jejím produktům a současné komunikaci. Vyhodnocuje kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření, analýzu konkurence a analýzu SWOT. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52844
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet