Marketingová komunikace festivalu Sziget

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace festivalu Sziget

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Kyjovská, Klára
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52840
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací zahraničního multižánrového hudebního festivalu Sziget festival, jež působí v Maďarsku. Teoretická část je věnována popisům hudebních festivalů, marketingovému mixu, komunikačnímu mixu u hudebních festivalů a metodika výzkumu k dotazníkovému šetření. Praktická část se zabývá stručným popisem Sziget festivalu, rozborem výsledků získaných z dotazníkového šetření a případná doručení. Dotazníkové šetření mělo za cíl zjistit, jak používají návštěvníci festivalu informační média a také, co stojí za finálním rozhodnutím utratit peníze za lístek na hudební festival.
dc.format 66 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Hudební festival cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Sziget cs
dc.subject Music festival en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communications mix en
dc.subject Sziget en
dc.title Marketingová komunikace festivalu Sziget
dc.title.alternative Marketing Communication of Music Festivals Through the Eyes of Customers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the marketing communication of the foreign multi-genre music festival Sziget, which is situated in Hungary. The theoretical part is devoted to descriptions of music festivals, marketing mix, communication mix of music festivals and research methodology for questionnaire survey. The practical part deals with a brief description of the Sziget festival, an analysis of the results obtained from the questionnaire survey and possible recommendation. The questionnaire survey aimed to find out how the visitors use a media in connection with festival and also what is behind the final decision to spend money on a music festival ticket.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65782
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
kyjovská_2023_dp.pdf 1.544Mb PDF View/Open None
kyjovská_2023_op.doc 114.5Kb Unknown View/Open None
kyjovská_2023_vp.doc 133Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account