Marketingová komunikace festivalu Sziget
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kazík, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Kyjovská, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:20Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:20Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52840
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací zahraničního multižánrového hudebního festivalu Sziget festival, jež působí v Maďarsku. Teoretická část je věnována popisům hudebních festivalů, marketingovému mixu, komunikačnímu mixu u hudebních festivalů a metodika výzkumu k dotazníkovému šetření. Praktická část se zabývá stručným popisem Sziget festivalu, rozborem výsledků získaných z dotazníkového šetření a případná doručení. Dotazníkové šetření mělo za cíl zjistit, jak používají návštěvníci festivalu informační média a také, co stojí za finálním rozhodnutím utratit peníze za lístek na hudební festival. |
|
dc.format |
66 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Hudební festival
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Sziget
|
cs |
dc.subject |
Music festival
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communications mix
|
en |
dc.subject |
Sziget
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace festivalu Sziget |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of Music Festivals Through the Eyes of Customers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Boušková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the marketing communication of the foreign multi-genre music festival Sziget, which is situated in Hungary. The theoretical part is devoted to descriptions of music festivals, marketing mix, communication mix of music festivals and research methodology for questionnaire survey. The practical part deals with a brief description of the Sziget festival, an analysis of the results obtained from the questionnaire survey and possible recommendation. The questionnaire survey aimed to find out how the visitors use a media in connection with festival and also what is behind the final decision to spend money on a music festival ticket. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65782
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account