Marketingová komunikace festivalu Sziget
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace festivalu Sziget |
Autor: |
Kyjovská, Klára
|
Vedoucí: |
Kazík, Martin
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací zahraničního multižánrového hudebního festivalu Sziget festival, jež působí v Maďarsku. Teoretická část je věnována popisům hudebních festivalů, marketingovému mixu, komunikačnímu mixu u hudebních festivalů a metodika výzkumu k dotazníkovému šetření. Praktická část se zabývá stručným popisem Sziget festivalu, rozborem výsledků získaných z dotazníkového šetření a případná doručení. Dotazníkové šetření mělo za cíl zjistit, jak používají návštěvníci festivalu informační média a také, co stojí za finálním rozhodnutím utratit peníze za lístek na hudební festival. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52840
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet