dc.contributor.advisor |
Kazík, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Herudková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:19Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:19Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52831
|
|
dc.description.abstract |
Kvalifikační práce se zabývá identitou klientů na multifunkční budově HOUSE 64 ve Zlíně, jejich spokojeností a v neposlední řadě možnými dodatkovými službami, které by společnost CREAM Real Estate, jako obhospodařovatel této nemovitosti, mohla doplnit. Účelem profilace klientů je efektivně oslovit potenciální cílovou skupinu v podobě zájemců o pronájem obchodní jednotky či kanceláře, a to jazykem, kterému rozumí a informacemi, jež vyhledávají. Tento záměr je rozepsán v teoretické části, která obsahuje kapitoly o marketingu jako pojmu, marketingovém procesu, cíleném marketingu, marketingovém komunikačním mixu a vztahovém marketingu. Teoreticky je také popsán marketingový výzkum zastávající praktickou část bakalářské práce. Konkrétně kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření, jemuž předchází pre-test. Během pre-testu zástupci respondentů, tedy stávající klienti obchodní jednotky a kanceláře, doplní dotazník o jejich poznatky, které, budou-li relevantní, upřesní dotazníkové šetření, jež bude v digitální formě posláno zbylým respondentům. |
|
dc.format |
60 s. (77 026 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Spokojenost klientů
|
cs |
dc.subject |
kanceláře
|
cs |
dc.subject |
obchodní jednotky
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
HOUSE 64
|
cs |
dc.subject |
CREAM Real Estate
|
cs |
dc.subject |
Client satisfaction
|
en |
dc.subject |
offices
|
en |
dc.subject |
business units
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
HOUSE 64
|
en |
dc.subject |
CREAM Real Estate
|
en |
dc.title |
Segmentace a spokojenost klientů na multifunkční budově HOUSE 64 |
|
dc.title.alternative |
Segmentation and Renter Contentment on Multifunctional Building HOUSE 64 |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bureš, Vladislav |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The qualification thesis deals with the identity of clients in the multifunctional building HOUSE 64 in Zlín, their satisfaction and last but not least possible additional services that CREAM Real Estate, as the property manager of this property, could add.This bachelor thesis. The purpose of client profiling is to effectively reach a potential target group of people interested in renting a business unit or office in a language they understand and with the information they are looking for. This purpose is elaborated in the theoretical part, which includes chapters on marketing as a concept, the marketing process, target marketing, the marketing communication mix and relationship marketing. The theoretical part also describes the marketing research representing the practical part of the bachelor thesis. Specifically, quantitative research in the form of a questionnaire survey preceded by a pre-test. During the pre-test, representatives of the respondents, i.e. existing clients of the business unit and the office, will complete the questionnaire with their findings which, if relevant, will refine the questionnaire survey which will be sent in digital form to the remaining respondents. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65771
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|