Segmentace a spokojenost klientů na multifunkční budově HOUSE 64
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Segmentace a spokojenost klientů na multifunkční budově HOUSE 64 |
Autor: |
Herudková, Klára
|
Vedoucí: |
Kazík, Martin
|
Abstrakt:
|
Kvalifikační práce se zabývá identitou klientů na multifunkční budově HOUSE 64 ve Zlíně, jejich spokojeností a v neposlední řadě možnými dodatkovými službami, které by společnost CREAM Real Estate, jako obhospodařovatel této nemovitosti, mohla doplnit. Účelem profilace klientů je efektivně oslovit potenciální cílovou skupinu v podobě zájemců o pronájem obchodní jednotky či kanceláře, a to jazykem, kterému rozumí a informacemi, jež vyhledávají. Tento záměr je rozepsán v teoretické části, která obsahuje kapitoly o marketingu jako pojmu, marketingovém procesu, cíleném marketingu, marketingovém komunikačním mixu a vztahovém marketingu. Teoreticky je také popsán marketingový výzkum zastávající praktickou část bakalářské práce. Konkrétně kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření, jemuž předchází pre-test. Během pre-testu zástupci respondentů, tedy stávající klienti obchodní jednotky a kanceláře, doplní dotazník o jejich poznatky, které, budou-li relevantní, upřesní dotazníkové šetření, jež bude v digitální formě posláno zbylým respondentům. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52831
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet