Vnímání reklamy v rámci živých přenosů na platformě Twitch

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání reklamy v rámci živých přenosů na platformě Twitch

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Durčáková, Natálie
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:19Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:19Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52824
dc.description.abstract Tato bakalářská práce zkoumá vnímání reklamy na Twitchi a účinnost Twitche jako plat-formy pro influencer marketing a budování značky. Teoretická část práce poskytuje hlu-boké porozumění různým konceptům souvisejícím s digitálním marketingem, influencer marketingem a budováním značky v online světě. Praktická část práce se zaměřuje na kvantitativní výzkum, jehož cílem je prozkoumat vnímání reklamy na Twitchi mezi jeho uživateli. Výzkum také identifikoval důležitost znalosti cílové skupiny pro vytvoření úspěšných reklamních kampaní na Twitchi. Celkově tato práce poskytuje cenné poznatky o vnímání reklamy na Twitchi. Výsledky výzkumu mají důležité důsledky pro značky, které chtějí využít Twitch jako platformu pro komerční využití.
dc.format 57 s. (92 692 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Twitch cs
dc.subject livestreaming cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject značka cs
dc.subject Twitch en
dc.subject livestreaming en
dc.subject sponzoring en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject quantitative research en
dc.subject brandbuilding en
dc.subject brand en
dc.title Vnímání reklamy v rámci živých přenosů na platformě Twitch
dc.title.alternative Perception of Advertising in Live Broadcasts on Twitch
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis explores the perception of advertising on Twitch and the effective-ness of Twitch as a plat-form for influencer marketing and branding. The theoretical part of the thesis provides a thick-eyed understanding of various concepts related to digital marketing, influencer marketing and branding in the online world. The practical part of the thesis focuses on quantitative research to explore the perception of advertising on Twitch among its users. The research also identified the importance of knowing the target audience to create successful advertising campaigns on Twitch. Overall, this thesis provi-des valuable insights into the perception of advertising on Twitch. The research findings have important implications for brands looking to use Twitch as a platform for commer-cial exploitation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65764
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
durčáková_2023_dp.pdf 1.804Mb PDF View/Open None
durčáková_2023_op.doc 358Kb Unknown View/Open None
durčáková_2023_vp.doc 159.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account