Vnímání reklamy v rámci živých přenosů na platformě Twitch
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kazík, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Durčáková, Natálie
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:19Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:19Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52824
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce zkoumá vnímání reklamy na Twitchi a účinnost Twitche jako plat-formy pro influencer marketing a budování značky. Teoretická část práce poskytuje hlu-boké porozumění různým konceptům souvisejícím s digitálním marketingem, influencer marketingem a budováním značky v online světě. Praktická část práce se zaměřuje na kvantitativní výzkum, jehož cílem je prozkoumat vnímání reklamy na Twitchi mezi jeho uživateli. Výzkum také identifikoval důležitost znalosti cílové skupiny pro vytvoření úspěšných reklamních kampaní na Twitchi. Celkově tato práce poskytuje cenné poznatky o vnímání reklamy na Twitchi. Výsledky výzkumu mají důležité důsledky pro značky, které chtějí využít Twitch jako platformu pro komerční využití. |
|
dc.format |
57 s. (92 692 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Twitch
|
cs |
dc.subject |
livestreaming
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
influencer marketing
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
Twitch
|
en |
dc.subject |
livestreaming
|
en |
dc.subject |
sponzoring
|
en |
dc.subject |
influencer marketing
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.subject |
brandbuilding
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.title |
Vnímání reklamy v rámci živých přenosů na platformě Twitch |
|
dc.title.alternative |
Perception of Advertising in Live Broadcasts on Twitch |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis explores the perception of advertising on Twitch and the effective-ness of Twitch as a plat-form for influencer marketing and branding. The theoretical part of the thesis provides a thick-eyed understanding of various concepts related to digital marketing, influencer marketing and branding in the online world. The practical part of the thesis focuses on quantitative research to explore the perception of advertising on Twitch among its users. The research also identified the importance of knowing the target audience to create successful advertising campaigns on Twitch. Overall, this thesis provi-des valuable insights into the perception of advertising on Twitch. The research findings have important implications for brands looking to use Twitch as a platform for commer-cial exploitation. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65764
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account