Vnímání reklamy v rámci živých přenosů na platformě Twitch
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vnímání reklamy v rámci živých přenosů na platformě Twitch |
Autor: |
Durčáková, Natálie
|
Vedoucí: |
Kazík, Martin
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce zkoumá vnímání reklamy na Twitchi a účinnost Twitche jako plat-formy pro influencer marketing a budování značky. Teoretická část práce poskytuje hlu-boké porozumění různým konceptům souvisejícím s digitálním marketingem, influencer marketingem a budováním značky v online světě. Praktická část práce se zaměřuje na kvantitativní výzkum, jehož cílem je prozkoumat vnímání reklamy na Twitchi mezi jeho uživateli. Výzkum také identifikoval důležitost znalosti cílové skupiny pro vytvoření úspěšných reklamních kampaní na Twitchi. Celkově tato práce poskytuje cenné poznatky o vnímání reklamy na Twitchi. Výsledky výzkumu mají důležité důsledky pro značky, které chtějí využít Twitch jako platformu pro komerční využití. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52824
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet